Aktif soğutma yok hocam, 30 dakika oyun oynadım 40 dereceyi geçmedi, ama testlerde error alıyorumramlere aktif soğutma koydunuz mu 1.5v ile çok ısınmıyor mu hocam ben 1.48deyim 55leri görüyor oyunda ramler
Aktif soğutma yok hocam, 30 dakika oyun oynadım 40 dereceyi geçmedi, ama testlerde error alıyorumramlere aktif soğutma koydunuz mu 1.5v ile çok ısınmıyor mu hocam ben 1.48deyim 55leri görüyor oyunda ramler
Error'ları elimine edebildin mi? Şahsen CL26 görmeyi çok isterim sistemimdeAktif soğutma yok hocam, 30 dakika oyun oynadım 40 dereceyi geçmedi, ama testlerde error alıyorum
Yok hocam, oyunlarda masaüstünde vb hiç sorun yaşamadığım için böyle kullanıyorum, 58.8 ns gecikme değeri almıştım, daha da aşağıya düşüremedim.Error'ları elimine edebildin mi? Şahsen CL26 görmeyi çok isterim sistemimde![]()
Voltajdandır hocam dram voltaj 1.55 bende, ayarlarım güncel hali böyle.Tamamdır. Bir denedim de dün CL26 olur mu diye, boot gelmedi. Zamanlarda düzeltme lazım heralde dedim ama uğraşmadım. 26-36-36-32 ile 1.43V DRAM, 1.35V CPUVDDIO olarak denemiştim. Belki de voltaj düşük geldi.