Öneri Gskill 6400mhz Cl30 Ram 2. El Ne Kadar Eder?

Error'ları elimine edebildin mi? Şahsen CL26 görmeyi çok isterim sistemimde 🫠
Yok hocam, oyunlarda masaüstünde vb hiç sorun yaşamadığım için böyle kullanıyorum, 58.8 ns gecikme değeri almıştım, daha da aşağıya düşüremedim.
 
Tamamdır. Bir denedim de dün CL26 olur mu diye, boot gelmedi. Zamanlarda düzeltme lazım heralde dedim ama uğraşmadım. 26-36-36-32 ile 1.43V DRAM, 1.35V CPUVDDIO olarak denemiştim. Belki de voltaj düşük geldi.
 
Tamamdır. Bir denedim de dün CL26 olur mu diye, boot gelmedi. Zamanlarda düzeltme lazım heralde dedim ama uğraşmadım. 26-36-36-32 ile 1.43V DRAM, 1.35V CPUVDDIO olarak denemiştim. Belki de voltaj düşük geldi.
Voltajdandır hocam dram voltaj 1.55 bende, ayarlarım güncel hali böyle.
https://i.hizliresim.com/imv9gwb.jpeg
https://i.hizliresim.com/h8b1mjn.jpeg
https://i.hizliresim.com/6nakx9m.jpeg
https://i.hizliresim.com/po7cc2p.jpeg
https://i.hizliresim.com/ekduc9e.jpeg
 
Ben soğutamam o voltajları. Sürekli klima çalıştırmam lazım evde. Bilgisayarı klimayla soğutmak da neyse artık :) RAM de etkili ne kadar voltaj gerektiği konusunda. Mesela 6200 / CL28-35-35-40 gibi bir zamanlamayı 1.4V'te yakaladım. VDDIO 1.35V. Sanırım maksimum 1.5V, belki 1.47V ile CL26 yapabilirim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,096
Mesajlar
11,084,134
Üyeler
198,237
Son üye
dmrcghn
Geri
Top