Aıgo Dh360d ARGB 360mm Siyah Sıvı Soğutma İyi mi? Sorun Çıkarır mı?

Vortyx

80+
Katılım
8 Temmuz 2022
Mesajlar
69
Reaksiyon skoru
12
Güzel diyen de var kalitesiz diyen de var ne kaliteli ne kalitesiz diyen de var o yüzden arada kaldım açıkçası. Genel bağlamda bakınca ortalama gibi duruyor fakat bilgili birileri yardımcı olursa sevinirim.
 
Sıfırdan sistem kurup alacaksan 4K'ya kesinlikle alınmaz ama gamegaraj hazır sisteme falan koyduysa el mahkum kullanılabilir üzmez.
 
Sıfırdan sistem kurup alacaksan 4K'ya kesinlikle alınmaz ama gamegaraj hazır sisteme falan koyduysa el mahkum kullanılabilir üzmez.
Evet Game Garaj hazır sistem içerisindeydi. Sıvı akması vs gibi bir durum olmadığı sürece açıkçası çok da umurumda değil hani tam 2 sene sonra garantisi bitince bozulsun değiştiririm de kalitesini bilmediğim için kafamda bir soru işareti bırakmadı değil
 
Evet Game Garaj hazır sistem içerisindeydi. Sıvı akması vs gibi bir durum olmadığı sürece açıkçası çok da umurumda değil hani tam 2 sene sonra garantisi bitince bozulsun değiştiririm de kalitesini bilmediğim için kafamda bir soru işareti bırakmadı değil
İşlemci ne?
 
R7 7800X3D soğutma olarak soğutur diyorlar fakat ürün kalitesi ve sıvı akması gibi durumlar korkutuyor ekran kartı 5080 arıza durumunda yanarım.
Kule tipi kullanabilirsin, hazır sistem içinde geliyorsa kullanılabilir, şahsen tekil olarak almam 4000 liraya. Marka ile alakalı değil, psusunu kullanıyorum zaten. Ben kule tipiciyim, msi da bile sorun yaşadıktan sonra sıvı soğutma ile uğraşasım gelmiyor :kekw:
 
Kule tipi kullanabilirsin, hazır sistem içinde geliyorsa kullanılabilir, şahsen tekil olarak almam 4000 liraya. Marka ile alakalı değil, psusunu kullanıyorum zaten. Ben kule tipiciyim, msi da bile sorun yaşadıktan sonra sıvı soğutma ile uğraşasım gelmiyor :kekw:
Kule tipi görüntüsünü sevmiyorum o yüzden sıvı soğutma istiyorum. Markanın Psu'sunda sorun yaşamadıysanız ben de bunda sorun yaşamam diye düşünüyorum fakat markayla alakalı pek fazla bilgi bulamadığım için kafamı kurcalıyor. (Hazır sistem içerisinde geldi)
 
Kule tipi görüntüsünü sevmiyorum o yüzden sıvı soğutma istiyorum. Markanın Psu'sunda sorun yaşamadıysanız ben de bunda sorun yaşamam diye düşünüyorum fakat markayla alakalı pek fazla bilgi bulamadığım için kafamı kurcalıyor. (Hazır sistem içerisinde geldi)
Hocam sıvı soğutmalarda ki akma çok çok küçük bir ihtimal, akanların da büyük bölümü çoğu zaman custom soğutma oluyor. O yüzden akar mı diye korkunuz olmasın. Aigo, Çin pazarında bilinen bir marka hocam, Türkiye de ki ürün gamı kısıtlı olduğu için bilmemen normal. DarkFlash markası altında bir çok ürün üretiyorlar. Özellikle kasalarını çok beğeniyorum, computex vs. gibi fuarları takip ediyorsan muhtemelen karşına çıkar :D

 
Güzel diyen de var kalitesiz diyen de var ne kaliteli ne kalitesiz diyen de var o yüzden arada kaldım açıkçası. Genel bağlamda bakınca ortalama gibi duruyor fakat bilgili birileri yardımcı olursa sevinirim.
aigo gibi markalar alma bence bilinmedik bi marka bu sıvısı akarsa sistem gidebilir ocypus delta l36 kullanabilirsin 7800x3d yi bile yük altında 75 derecelerde tutabiliyo baya iyi bi soğutucu o fiyatına göre
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yada deepcool lt720 var o biraz daha iyi ocypusdan
 
Hocam sıvı soğutmalarda ki akma çok çok küçük bir ihtimal, akanların da büyük bölümü çoğu zaman custom soğutma oluyor. O yüzden akar mı diye korkunuz olmasın. Aigo, Çin pazarında bilinen bir marka hocam, Türkiye de ki ürün gamı kısıtlı olduğu için bilmemen normal. DarkFlash markası altında bir çok ürün üretiyorlar. Özellikle kasalarını çok beğeniyorum, computex vs. gibi fuarları takip ediyorsan muhtemelen karşına çıkar :D

Araştıracağım. Teşekkür ederim.
aigo gibi markalar alma bence bilinmedik bi marka bu sıvısı akarsa sistem gidebilir ocypus delta l36 kullanabilirsin 7800x3d yi bile yük altında 75 derecelerde tutabiliyo baya iyi bi soğutucu o fiyatına göre
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

yada deepcool lt720 var o biraz daha iyi ocypusdan
Tercihen aldığım bir ürün değil game garaj titan s15 hazır sistemle geliyordu ve 9ay taksit vs var diye benim için çok uygun bir kampanyaydı o yüzden aldım alacak olsam şu an Vatan üzerinde 4-5 arasına çok güzel 240mm sıvı soğutmalar var fakat benim şu an kafamdaki soru hani hali hazırda hazır sistemle geliyor kullanmalı mıyım yoksa bunu elden çıkarıp yenisini mi almalıyım sorusuydu
 
Araştıracağım. Teşekkür ederim.

Tercihen aldığım bir ürün değil game garaj titan s15 hazır sistemle geliyordu ve 9ay taksit vs var diye benim için çok uygun bir kampanyaydı o yüzden aldım alacak olsam şu an Vatan üzerinde 4-5 arasına çok güzel 240mm sıvı soğutmalar var fakat benim şu an kafamdaki soru hani hali hazırda hazır sistemle geliyor kullanmalı mıyım yoksa bunu elden çıkarıp yenisini mi almalıyım sorusuydu
bak bi sıcaklık değerleri iyiyse gerek yok
 
Geri
Top