Merhaba arkadaşlar, Hepsiburada üzerinden KTC 24.5" H25T7 FHD IPS 200Hz 1ms monitör satın aldım. Ürünü test etmek amacıyla 1-2 kez kurup denedim ancak beklentilerimi karşılamadığı için 14 günlük yasal cayma hakkımı kullanarak iade süreci başlattım.
Monitörün kendisinde, panelinde veya plastik aksamında en ufak bir çizik, hata ya da kusur yok; her şey kusursuz durumda. Ancak kutuyu açarken image_5e222e. JPG dosyasındaki güç kablosu/adaptör poşetini yırtarak açmak zorunda kaldım. Monitörün ekranını saran ince beyaz şilte poşette de hafif bir yırtılma oldu.
Hepsiburada canlı destek ile görüşüp durumu belirttim ve temsilci bu durumu sistem notlarına eklediğini söyledi. Ürünü tüm orijinal straforları ve kutusuyla eksiksiz bir şekilde geri paketledim.
Sorum şu: Ürünün kendisi tamamen hatasız ve kusursuz olmasına rağmen, sadece bu açılmış iç poşetler ve şilte yüzünden iade departmanından veya satıcıdan red yeme ihtimalim var mıdır? Daha önce benzer bir durum yaşayan oldu mu? Şimdiden teşekkürler.
Monitörün kendisinde, panelinde veya plastik aksamında en ufak bir çizik, hata ya da kusur yok; her şey kusursuz durumda. Ancak kutuyu açarken image_5e222e. JPG dosyasındaki güç kablosu/adaptör poşetini yırtarak açmak zorunda kaldım. Monitörün ekranını saran ince beyaz şilte poşette de hafif bir yırtılma oldu.
Hepsiburada canlı destek ile görüşüp durumu belirttim ve temsilci bu durumu sistem notlarına eklediğini söyledi. Ürünü tüm orijinal straforları ve kutusuyla eksiksiz bir şekilde geri paketledim.
Sorum şu: Ürünün kendisi tamamen hatasız ve kusursuz olmasına rağmen, sadece bu açılmış iç poşetler ve şilte yüzünden iade departmanından veya satıcıdan red yeme ihtimalim var mıdır? Daha önce benzer bir durum yaşayan oldu mu? Şimdiden teşekkürler.