Hepsiburada Monitör İadesinde Açılmış Kablo Poşeti Sorun Yaratır mı?

zulavippp

80+
Katılım
31 Mayıs 2026
Mesajlar
35
Reaksiyon skoru
3
Merhaba arkadaşlar, Hepsiburada üzerinden KTC 24.5" H25T7 FHD IPS 200Hz 1ms monitör satın aldım. Ürünü test etmek amacıyla 1-2 kez kurup denedim ancak beklentilerimi karşılamadığı için 14 günlük yasal cayma hakkımı kullanarak iade süreci başlattım.

Monitörün kendisinde, panelinde veya plastik aksamında en ufak bir çizik, hata ya da kusur yok; her şey kusursuz durumda. Ancak kutuyu açarken image_5e222e. JPG dosyasındaki güç kablosu/adaptör poşetini yırtarak açmak zorunda kaldım. Monitörün ekranını saran ince beyaz şilte poşette de hafif bir yırtılma oldu.

Hepsiburada canlı destek ile görüşüp durumu belirttim ve temsilci bu durumu sistem notlarına eklediğini söyledi. Ürünü tüm orijinal straforları ve kutusuyla eksiksiz bir şekilde geri paketledim.

Sorum şu: Ürünün kendisi tamamen hatasız ve kusursuz olmasına rağmen, sadece bu açılmış iç poşetler ve şilte yüzünden iade departmanından veya satıcıdan red yeme ihtimalim var mıdır? Daha önce benzer bir durum yaşayan oldu mu? Şimdiden teşekkürler.
 

Ekler

  • 7844b304-373c-4b7c-b753-4c10d6018486.webp
    7844b304-373c-4b7c-b753-4c10d6018486.webp
    47.9 KB · Hit: 18
  • f107854a-64b4-4169-b3c1-d307318ce205.webp
    f107854a-64b4-4169-b3c1-d307318ce205.webp
    20.9 KB · Hit: 18
  • e0b6fe36-fe65-43ea-a56d-4986fdd7852f.webp
    e0b6fe36-fe65-43ea-a56d-4986fdd7852f.webp
    19.7 KB · Hit: 14
  • 305a429d-1eb2-4b1a-af34-65081f5f6412.webp
    305a429d-1eb2-4b1a-af34-65081f5f6412.webp
    23.4 KB · Hit: 15
Merhaba arkadaşlar, Hepsiburada üzerinden KTC 24.5" H25T7 FHD IPS 200Hz 1ms monitör satın aldım. Ürünü test etmek amacıyla 1-2 kez kurup denedim ancak beklentilerimi karşılamadığı için 14 günlük yasal cayma hakkımı kullanarak iade süreci başlattım.

Monitörün kendisinde, panelinde veya plastik aksamında en ufak bir çizik, hata ya da kusur yok; her şey kusursuz durumda. Ancak kutuyu açarken image_5e222e. JPG dosyasındaki güç kablosu/adaptör poşetini yırtarak açmak zorunda kaldım. Monitörün ekranını saran ince beyaz şilte poşette de hafif bir yırtılma oldu.

Hepsiburada canlı destek ile görüşüp durumu belirttim ve temsilci bu durumu sistem notlarına eklediğini söyledi. Ürünü tüm orijinal straforları ve kutusuyla eksiksiz bir şekilde geri paketledim.

Sorum şu: Ürünün kendisi tamamen hatasız ve kusursuz olmasına rağmen, sadece bu açılmış iç poşetler ve şilte yüzünden iade departmanından veya satıcıdan red yeme ihtimalim var mıdır? Daha önce benzer bir durum yaşayan oldu mu? Şimdiden teşekkürler.
Almak istemezse bahane illaki bulur. Amazon hic sorun yaratmadı ama diğer siteler bu kadar profesyonel değiller malesef.
 
Hâliyle heyecanlısın tamam ama burada kimse kesin bir şey söyleyemez sana, sonucu beklemek dışında yapabileceğin pek bir şey yok. Sadece ileride alacağın ürünler için yorum yapabiliriz. Emin olmadığın bir ürünü alırken satıcısının kim olduğuna dikkat et mümkünse Amazonun kendisinin satıcı olduğu ürünleri al, iade ihtimalin artar. Diğer siteler aracı olduğu için kendilerini ayıplı bir ürün olmadığı sürece ortaya atmazlar.
 
Hâliyle heyecanlısın tamam ama burada kimse kesin bir şey söyleyemez sana, sonucu beklemek dışında yapabileceğin pek bir şey yok. Sadece ileride alacağın ürünler için yorum yapabiliriz. Emin olmadığın bir ürünü alırken satıcısının kim olduğuna dikkat et mümkünse Amazonun kendisinin satıcı olduğu ürünleri al, iade ihtimalin artar. Diğer siteler aracı olduğu için kendilerini ayıplı bir ürün olmadığı sürece ortaya atmazlar.
satıcı hepsiburada kendilleri satıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

üvünü hangi satıcıdan aldınız
 

Ekler

  • 31.webp
    31.webp
    4 KB · Hit: 8
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,591
Mesajlar
11,078,646
Üyeler
198,154
Son üye
hzm.
Geri
Top