4000tl Kablosuz Oyuncu Kulaklığı Önerisi

Waysteon

80+
Katılım
20 Haziran 2022
Mesajlar
46
Reaksiyon skoru
2
Bütçe
4000
Bütçemi aşamıyorum. MCHOSE V9 Pro, EKKO GH300 gibi önerileri gördüm lakin bu tarz markalara aşina değilim, uzun kullanımda sorun yaratır mı fikrim yok. Bu bütçeye kronik olmayan kablosuz oyuncu kulaklığı arıyorum.
 
Bütçemi aşamıyorum. MCHOSE V9 Pro, EKKO GH300 gibi önerileri gördüm lakin bu tarz markalara aşina değilim, uzun kullanımda sorun yaratır mı fikrim yok. Bu bütçeye kronik olmayan kablosuz oyuncu kulaklığı arıyorum.
Asus Rog Pelta cashback ile 4200 Tl civarına geliyor. Kampanya daha bitmediyse hemen araştır ve satın al derim.
 
mchose x9 veya v9 almanı bu fiyata önermem geçen ayki fiyat durumuna bakarsan anlarsın yine kendin bilirsin.
 
Asus Rog Pelta cashback ile 4200 Tl civarına geliyor. Kampanya daha bitmediyse hemen araştır ve satın al derim.
Ona baktım da hem stoklar yok. Olan stoklar da 8kyı geciyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

mchose x9 veya v9 almanı bu fiyata önermem geçen ayki fiyat durumuna bakarsan anlarsın yine kendin bilirsin.
Eski fiyatları konusunda bir fikrim yok. Daha yeni yeni bakmaya başladım kulaklıklara.
 
Steelseries nova 3p kullanıyorum çok memnunum öneririm o dediğin markalar banada güven vermiyor.
 
Mchose X9 daha mantıklı. İçinden hem deri hem kumaş ped çıkıyor. Yazın kumaş ped rahatsız etmez. Genelde de bu civardaki ürünlerin (Çinliler Fifine, Mchose, ATK vb.) aynı seviyede oluyor. Sizi üzmez. Siyah olanı Wraith'de daha uygun.

Batılı firmalar döviz ve marka algısından pahalı, onlarda kaliteli ürünler için en kötü ₺6000 falan yakmanız lazım, giriş orta ürünlerini ₺2500-5000 arasına satıyorlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca ATK N9 Ultra var. PRO'ya göre Titanyum kaplama sürücüleri var. Bu arada bu kaplamalar iyi malzeme olayından çok sese gerçekten etki edebiliyorlar. IEM tarafında da keza iç sürücülerde böyle farklı malzemeler ile, ses derinliği, tizliği falan artık ne dersen onları değiştirebiliyorlar.

Ben ATK Mercury kullanmıştım, bence Mchose, AKKO vb. göre ses kalitesinde daha iyiler. ATK Mercury maalesef omurgası aşağıda önerdiğime benziyordu ve çatlama sorunları çok yaygındı. Onu galiba Wraith iki kere sattı, veya iki versiyonu da olabilir. Sonra satmayı bıraktı, ATK de bu sorunları ilettilerse daha güvenilir HyperX veya stüdyo kulaklıklarında olan tasarımda ürün üretmiş herhalde.


Wraith'in tasarımından dolayı önermeyeceğim ama risk alırım diyorsan şu ürünü gelecek.
 
Geri
Top