Geçen gün forumda gördüğüm 007 First Light kırılmış konusu dikkatimi çekmişti aslında. Ben daha önce kırıldığını görmüştüm fakat Hypervision olarak kırılmıştı sanırım. X'te de önüme voice38 adlı bir kişinin kırdığını gördüm insanlar da çok mutluydu bunların arasındaki farklar ne. Sanırım Hyper ile kırılan bilgisayarın parçalarına vs erişim sağlıyor diye bir şey görmüştüm. Nelere dikkat etmeliyiz indirirken bilen arkadaşlar bizi aydınlatırsa seviniriz