Torrentten Oyun İndirme Detayları

İlkemkdr

80+
Katılım
28 Kasım 2025
Mesajlar
25
Reaksiyon skoru
1
Geçen gün forumda gördüğüm 007 First Light kırılmış konusu dikkatimi çekmişti aslında. Ben daha önce kırıldığını görmüştüm fakat Hypervision olarak kırılmıştı sanırım. X'te de önüme voice38 adlı bir kişinin kırdığını gördüm insanlar da çok mutluydu bunların arasındaki farklar ne. Sanırım Hyper ile kırılan bilgisayarın parçalarına vs erişim sağlıyor diye bir şey görmüştüm. Nelere dikkat etmeliyiz indirirken bilen arkadaşlar bizi aydınlatırsa seviniriz
 
hypervisor cok tehlikeli bulasma voice38e guvenebilirsin yukle oyna bisey olmaz
 
Geçen gün forumda gördüğüm 007 First Light kırılmış konusu dikkatimi çekmişti aslında. Ben daha önce kırıldığını görmüştüm fakat Hypervision olarak kırılmıştı sanırım. X'te de önüme voice38 adlı bir kişinin kırdığını gördüm insanlar da çok mutluydu bunların arasındaki farklar ne. Sanırım Hyper ile kırılan bilgisayarın parçalarına vs erişim sağlıyor diye bir şey görmüştüm. Nelere dikkat etmeliyiz indirirken bilen arkadaşlar bizi aydınlatırsa seviniriz
HV çok riskli bir yöntem bundan çok sevindiler güvenilir insanların elinde bile olsa birisi kötülük yapmaya kalkışsa HV ile oynayanların bilgisayarları direkt çöp. Voice38 adlı abimiz ise denuvo adlı DRM'i aşıp tabiri caizse mucize gerçekleştirdi. Yani torrent indirmek zorunda değilsin r/piracy ve r/fmhy gibi yerlerden güvenilir siteleri kullanıp indirebilirsin.
 
hypervisor cok tehlikeli bulasma voice38e guvenebilirsin yukle oyna bisey olmaz
evet twitterda da o şekilde duymuştum sanırım hypervisor bilgisayarı tehlikeye açık hale getiriyormus
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

HV çok riskli bir yöntem bundan çok sevindiler güvenilir insanların elinde bile olsa birisi kötülük yapmaya kalkışsa HV ile oynayanların bilgisayarları direkt çöp. Voice38 adlı abimiz ise denuvo adlı DRM'i aşıp tabiri caizse mucize gerçekleştirdi. Yani torrent indirmek zorunda değilsin r/piracy ve r/fmhy gibi yerlerden güvenilir siteleri kullanıp indirebilirsin.
Birisi Hypervisor'u duvarın kenarından geçmek voices38i ise duvarı kırıp geçmek olarak söylemişti o şekilde düşünebiliriz o zaman
 
evet twitterda da o şekilde duymuştum sanırım hypervisor bilgisayarı tehlikeye açık hale getiriyormus
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Birisi Hypervisor'u duvarın kenarından geçmek voices38i ise duvarı kırıp geçmek olarak söylemişti o şekilde düşünebiliriz o zaman
Tam olarak öyle XD çok doğru demiş.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tam olarak öyle XD çok doğru demiş.
Korsan oyun oynamak istiyorsan böyle açık bir şekilde tavsiye vermek/istemek yasak ama istersen DM den yardımcı olurum.(güvenilir siteleri ve kaynakları)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,869
Mesajlar
11,082,044
Üyeler
198,208
Son üye
PadreSoberano
Geri
Top