Çözüldü✓ Sistemi Yorumlarmısınız

evet muhabbet olsun bir iki bilmediğimiz bir şey öğreniriz diye açtım sorun nedir?
sorun şu bilmediğiniz için bir konu açmadınız
laf olsun diye konu açtınız
daha paran yok o yok bu yok
laf olsun diye pahalı pahalı ürünler açmakla bir şey öğrenilmez

pc toplama planım var
şu amaçlarla topluyorum

önerebileceğiniz ürünler nedir diye sorarsın
gidersin kullanım amacına göre araştırmalar yaparsın daha önce açılmış postları incelersin


laf olsun diye dartı salladım bu ürün çıktı ekle bakalım
sonra sor sonra da eleştiri alınca bir şeyler öğreniriz
boş muhabbet

burada hiçbirimiz anamızın karnındann mükemmel bilgilerle çıkmadık
bilmediğimizi sorduk öğrendik
bildiklerimizi bilmeyenlere aktardık
yani birinin sorusuna cevap vermekten asla gocunmayız

sizinkisi laf olsun diye açılmış bir post
yemin edebilirim kanıtlayamam
boş yere yemin etme yanarsın cehennemde deseler o riski göze alır yemin edebilirim ama malesef kanıtlayamam
 
sorun şu bilmediğiniz için bir konu açmadınız
laf olsun diye konu açtınız
daha paran yok o yok bu yok
laf olsun diye pahalı pahalı ürünler açmakla bir şey öğrenilmez

pc toplama planım var
şu amaçlarla topluyorum

önerebileceğiniz ürünler nedir diye sorarsın
gidersin kullanım amacına göre araştırmalar yaparsın daha önce açılmış postları incelersin


laf olsun diye dartı salladım bu ürün çıktı ekle bakalım
sonra sor sonra da eleştiri alınca bir şeyler öğreniriz
boş muhabbet

burada hiçbirimiz anamızın karnındann mükemmel bilgilerle çıkmadık
bilmediğimizi sorduk öğrendik
bildiklerimizi bilmeyenlere aktardık
yani birinin sorusuna cevap vermekten asla gocunmayız

sizinkisi laf olsun diye açılmış bir post
yemin edebilirim kanıtlayamam
boş yere yemin etme yanarsın cehennemde deseler o riski göze alır yemin edebilirim ama malesef kanıtlayamam
birader ztn bütçenin belirli bir kısmı var yakında eklenecek fln derken bu kdr a gelicek neredeyse bende bunu düşündüm önceden sordum ayrıca kanıtlamana gerek yok ben acil yardım edin karar vermem lazım demiyorum makarasına muhabbet olsun diye şuan hemen alıcam demiyorum sen tam olarak neyi sorun ediyorsun onu anlamadım yazmak istemiyorsan yazma
 
birader ztn bütçenin belirli bir kısmı var yakında eklenecek fln derken bu kdr a gelicek neredeyse bende bunu düşündüm önceden sordum ayrıca kanıtlamana gerek yok ben acil yardım edin karar vermem lazım demiyorum makarasına muhabbet olsun diye şuan hemen alıcam demiyorum sen tam olarak neyi sorun ediyorsun onu anlamadım yazmak istemiyorsan yazma
ben de diyorum ki boş yapıyorsunuz
boşa muhabbet açıyorsunuz


hatta eli büyüteyim
ballahi de billahi de yemin ediyorum boş muhabbet

bilgi edinmek isteyen bu ürünleri koymaz

bak forumun üye sayısı kaç kişi sen ve beni çıkar geri kalan herkes benim fikrimin zıt fikri düşünsün
alayına rest

valalhi de boş yapıyorsunuz billahi de boş yapıyorsunuz

ben bilgi sahibi olmak istiyorum de
boş boş ürünler ile boş post aç
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

birader ztn bütçenin belirli bir kısmı var yakında eklenecek fln derken bu kdr a gelicek neredeyse bende bunu düşündüm önceden sordum ayrıca kanıtlamana gerek yok ben acil yardım edin karar vermem lazım demiyorum makarasına muhabbet olsun diye şuan hemen alıcam demiyorum sen tam olarak neyi sorun ediyorsun onu anlamadım yazmak istemiyorsan yazma
yazmak isteyeip istemeyeceğime de sen karar veremezsin
istediğin cevabı vermemiş olabilirim ama
hakaret etmedim küfretmedim

buna rağmen cevabımdan hoşnut değilseniz şikayet edersiniz modlar gereğini yapar
ama siz benim ne yazıp yazamayacağıma veya yaz yazma gibi bir karar verici merci değilsiniz
haddinizi bilin
 
ben de diyorum ki boş yapıyorsunuz
boşa muhabbet açıyorsunuz


hatta eli büyüteyim
ballahi de billahi de yemin ediyorum boş muhabbet

bilgi edinmek isteyen bu ürünleri koymaz

bak forumun üye sayısı kaç kişi sen ve beni çıkar geri kalan herkes benim fikrimin zıt fikri düşünsün
alayına rest

valalhi de boş yapıyorsunuz billahi de boş yapıyorsunuz

ben bilgi sahibi olmak istiyorum de
boş boş ürünler ile boş post aç
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


yazmak isteyeip istemeyeceğime de sen karar veremezsin
istediğin cevabı vermemiş olabilirim ama
hakaret etmedim küfretmedim

buna rağmen cevabımdan hoşnut değilseniz şikayet edersiniz modlar gereğini yapar
ama siz benim ne yazıp yazamayacağıma veya yaz yazma gibi bir karar verici merci değilsiniz
haddinizi bilin
canım kardeşim tamam diyelim boş yapıyoruz da bu seni neden rahatsız ediyor ben onu anlamadım ilgini çekmediyse bakmayabilirsin ayrıca sana yazma demedim YAZMAK İSTEMİYORSAN YAZMA dedim hatırlatırım iyi geceler dilerim.
 
canım kardeşim tamam diyelim boş yapıyoruz da bu seni neden rahatsız ediyor ben onu anlamadım ilgini çekmediyse bakmayabilirsin ayrıca sana yazma demedim YAZMAK İSTEMİYORSAN YAZMA dedim hatırlatırım iyi geceler dilerim.
tekrar söylüyorum
yazma veya yazmama bana ait bir fikirdir
sen karar veremezsin buna haddini bil diye yineliyorum

senin yapabileceğin tek şey yorumula ilgili bir sıkıntı görüyorsan şikayet edersin
mod lar da ister uyarı verir ister atar gruptan

ilgi çekip çekmeme değil muhabbet
siz ve sizin gibilerin boş muhabbeti artık


en iyisi sensin hadi nede güzel olmuşsun sen beyazlar içinde
oldu mu gururun okşandı mı
param yok ama beyaz sistemi de güzel beğenirim oldumu vururum masaya dersin

hadi canım benim
boş muhabbetlerle kendinizi tatmin edin siz
 
tekrar söylüyorum
yazma veya yazmama bana ait bir fikirdir
sen karar veremezsin buna haddini bil diye yineliyorum

senin yapabileceğin tek şey yorumula ilgili bir sıkıntı görüyorsan şikayet edersin
mod lar da ister uyarı verir ister atar gruptan

ilgi çekip çekmeme değil muhabbet
siz ve sizin gibilerin boş muhabbeti artık


en iyisi sensin hadi nede güzel olmuşsun sen beyazlar içinde
oldu mu gururun okşandı mı
param yok ama beyaz sistemi de güzel beğenirim oldumu vururum masaya dersin

hadi canım benim
boş muhabbetlerle kendinizi tatmin edin siz
yav birader gece gece iyimisin anlamadım sana yazma demiyorum sana bırakıyorum istemiyorsan diyorum direterek yanlış anlıyorsun ayrıca ben zaten yorumlarmısınız yazmışım yorum yapmak isteyen istediği yorumu yapar biz burda sana göre boş muhabbet yapıyorsak bunda nasıl bir sorun var ben onu çözemedim yasakda benimmi haberim yok sen ne olsun istiyorsun onuda anlamadım yazdıklarına dikkat etmeni de öneririm.
 
yav birader gece gece iyimisin anlamadım sana yazma demiyorum sana bırakıyorum istemiyorsan diyorum direterek yanlış anlıyorsun ayrıca ben zaten yorumlarmısınız yazmışım yorum yapmak isteyen istediği yorumu yapar biz burda sana göre boş muhabbet yapıyorsak bunda nasıl bir sorun var ben onu çözemedim yasakda benimmi haberim yok sen ne olsun istiyorsun onuda anlamadım yazdıklarına dikkat etmeni de öneririm.
sen bana seçenek sunabilecek biri de değilsin

boş muhabbet yapıyorsun net

yazdıklarıma gayet ama gayet dikkat ediyorum

bana göre boş muhabbet yapmıyorsun
boş muhabbet yapıyorsun

sen bana öneride bulunamazsın haddini bil
 
sen bana seçenek sunabilecek biri de değilsin

boş muhabbet yapıyorsun net

yazdıklarıma gayet ama gayet dikkat ediyorum

bana göre boş muhabbet yapmıyorsun
boş muhabbet yapıyorsun

sen bana öneride bulunamazsın haddini bil
lan zaten sorun burda boş muhabbet yapıyosak yapıyoruz ne olmuş bunda ne zarar var birde bunu söyle sabahtan beri kafa şişirdin boş muhabbet boş muhabbet
 
lan zaten sorun burda boş muhabbet yapıyosak yapıyoruz ne olmuş bunda ne zarar var birde bunu söyle sabahtan beri kafa şişirdin boş muhabbet boş muhabbet
lan li filan konuşma topla o bozuk ağzını terbiyesizlik yapma
boş muhabbet yapıyorsun bak tekrar söylüyorum

şurada bir çok kişiye yorum yazmışım
eleştirdiğim de olmuş
ama neden bir tek sana boş yorum yapmışım

kendini boş boş postla tatmin etme düşüncesindesin boş yapıyorsun

o ağzını topla haddini bil
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top