2. El Piyasasının Saçmalığı...

Katılım
13 Mayıs 2026
Mesajlar
6
Reaksiyon skoru
1
Beyler ekran kartı bakıyorum. Kafamda da ya elimdeki sistemi kurtarmak yada 0'dan sistem kurmak varken 2. el siteleri olsun 0 fiyatları olsun sürekli karşılaştırıyorum, araştırıyorum.
Fakat gına gelen ve beni gerçekten olsun neredeyse her ekran kartında şu durum üzüyor. 0 ından pahalı veya aynı fiyata neden 2. el var????? Ben sadece 1 örnek olsun diye 1 fotoğraf koyuyorum.
Ayrıca şununda farkındayım modelleri farklı ama yani :D Abdullah abide bunu çok dile getirdi bende konu olarak eklim dedim belki görürsünüz belki 1-2 kişi olsun bu konuda fikir sahibi olur.
2. elin 0 ile aynı yada pahalı olmaması lazım....
1781028276357.webp
1781028341848.webp
 
Beyler ekran kartı bakıyorum. Kafamda da ya elimdeki sistemi kurtarmak yada 0'dan sistem kurmak varken 2. el siteleri olsun 0 fiyatları olsun sürekli karşılaştırıyorum, araştırıyorum.
Fakat gına gelen ve beni gerçekten olsun neredeyse her ekran kartında şu durum üzüyor. 0 ından pahalı veya aynı fiyata neden 2. el var????? Ben sadece 1 örnek olsun diye 1 fotoğraf koyuyorum.
Ayrıca şununda farkındayım modelleri farklı ama yani :D Abdullah abide bunu çok dile getirdi bende konu olarak eklim dedim belki görürsünüz belki 1-2 kişi olsun bu konuda fikir sahibi olur.
2. elin 0 ile aynı yada pahalı olmaması lazım....
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
abdullah hacıgülün bi sözü vardır ikinci ele param yetmedi sıfır aldım diye😃
 
çok anormal bi fiyat değil, en kötü soğutmalar 51k dan başlıyorsa kaliteli soğutma için 54k çok değil, bu olaya sadece basit bir 2. el yada sıfır olarak bakmaman gerekli, strix yada suprim kalitesi kartlar tabi ki 2. eldede sıfır kötü soğutmalara göre pahalı olur
 
arkadaş soğutma felan bir şeyler söylemiş ama bence tamamen saçmalık. ikinci el dediğin şey fiyata ve ürüne göre değişir ama ortalama %20-30 daha ucuz olması lazım.

Örneğin az önce 9700x işlemci bakıyordum. Sıfırı 12 bin, ikinci eli 10 bin. 11 bine, 12 bine koyanlar da var bu arada...

Ya arkadaş, 12 bin liraya sıfır, garantili ve faturalı bir şeyi peşin fiyatına 6 taksite alabiliyorken. Maksimum 2 bin lira kar edicem diye ben sana niye nakit ödeme yapayım ve risk alayım. 8 bine felan koymuş olsa direkt alırım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,940
Mesajlar
11,082,673
Üyeler
198,221
Son üye
Smth
Geri
Top