MeGaDave06
80+ Bronze
- Katılım
- 22 Aralık 2025
- Mesajlar
- 592
- Reaksiyon skoru
- 221
hocam bu şekilde gösteriyo cpu fan speed sekmesinde
Biraz geç oldu diyecektim. Tamam orda manual seçeneği var onu seçin.
Sonra yapacaksınız yukarda yazdıklarım gibi;
Cpu fan pwmde
Sys fan ise dcde kalacak
Cpu fan pwmdeyken aşağıda 7 tane seçenek vermiş. Bi 7 li sıcaklık anlamına geliyor bi 7 li ise o sıcaklıkta % kaç hızda dönsün
Cpu fanda atıyorum o 7 liye sıcaklıkları şöyle girin
30-40-50-60-70-80-85
Altlarına gelen kareciklerede o sıcaklıkta % kaçta çalışsın
Mesela şöyle yapılabilir (yukardaki derecelere denk gelecek şekilde)
30-35-40-45-55-65-75
Mesela böyle düşündüm. 60 dereceden sonra fan gücü 10 ar birim artsın gibisinden
Sonuçlarını yaz bakalım. Masaüstündeyken bile fanlar susması gerekir
Sys fanda durum farklı. O dc ile çalıştığı için çalışacağı voltajı manuel girmeniz gerekir (%lik kısmında) 30-35-40-45-55 olmaz. 7.80, 8,91, 10,21 gibi voltlar yazmanız gerekir