🔥İndirim Inno3d Geforce RTX 5080 X3 16gb 62.000 TL

9070xt ile kıyaslayanlar var ama fg 4x ve 6x seçenekleri olduğu için fps uçuyor. Crimson desertta dlls vs her şey kapalı ultrada rr açık 4k da 25fps veriyor. fg dlls açınca 200 fps'e kadar çıkıyor oyun akıcı ama bazı yerlerde bozulmalar oldu tabi de rahatsız etmedi
 
Zotac'ın o ekstra 3 yıl garantisinin bir işe yaradığı yok. Kartı yurt dışına göndermek karttan daha pahalıya patlar size.
Millet Türkiye'deki servisin ne olduğu bilmiyor . 2 yıl desteği zor veriyorlar zaten :D
 
Ben şahsen Zotac tercih ederim çünkü hem görünüşü güzel hemde 5 yıl garantisi var. Şahsen o farka değer diye düşünüyorum. Arasındaki fark çok az zaten o yüzden tercihimi Zotac'dan yapardım.
Zotacda kullandım infinify extreme modelini, güzel kart ama fanları iyi değil.
 
X3 , X3 OC'ye kıyasla Vapor Chamberı yok ama bu fiyata alınabilir veya az daha çıkıp Zotac Solid Core'da alınabilir Vapor Chamber geliyor onda ama güncel piyasada 5070Ti ve 9070XT varken 5080'in daha düşmesi gerekiyor bence aradaki performans farkı indirimli fiyata göre bile çok düşük. 4K'da 5080 ve 5070Ti arasında 10FPS fark var öyle söyleyeyim ama arada 20K civarı oynuyor.
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,778
Mesajlar
11,081,058
Üyeler
198,191
Son üye
ahmetefeyildirim.y@gmail.
Geri
Top