Spotify Önerilen Çalmalar Bozuldu

JynOx

80+ Bronze
Katılım
16 Haziran 2020
Mesajlar
1,060
Reaksiyon skoru
405
Öncelikle herkese merhaba iyi forumlar. Spotify da önerilen şarkılar sürekli aynı mesela A şarkısını ne zaman açarsam açayım 2. olarak B şarkısı çalıyor (not: liste değil) veya X şarkısını ne zaman açarsam 2. şarkı Y şarkısı çalıyor önbelleğimi temizledim ama düzelmedi ayarlarda da otomatik çalma modu daha az tekrar seçeneği işaretli, üstelik önerdiği şarkıların da birbiri ile alakası yok. Webden girdiğimde de aynı masaüstü uygulaması da aynı mobil uygulama da. Daha önce yaşayan veya şu an yaşayan ve çözüm bulan birisi yardımcı olursa çok sevinirim yoksa YT Music'e geçmek durumunda kalacağım.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Aynı sorun bendede var sanırım genel bir sorun yt musice geçmeyi düşünüyorum artık çok sıkmaya başladı bu olay
 
ben çoktan yt musice geçtim bile spotify artık popüler kültür öğesidir kendini geliştirmek yerine çok para az hizmet mantığıyla ilerliyor
 
Aynı sorun bendede var sanırım genel bir sorun yt musice geçmeyi düşünüyorum artık çok sıkmaya başladı bu olay

ben çoktan yt musice geçtim bile spotify artık popüler kültür öğesidir kendini geliştirmek yerine çok para az hizmet mantığıyla ilerliyor
bugün biraz düzeldi gibi, en azından artık farklı şarkılar çalıyor umarım düzeliyordur.
 
Öncelikle herkese merhaba iyi forumlar. Spotify da önerilen şarkılar sürekli aynı mesela A şarkısını ne zaman açarsam açayım 2. olarak B şarkısı çalıyor (not: liste değil) veya X şarkısını ne zaman açarsam 2. şarkı Y şarkısı çalıyor önbelleğimi temizledim ama düzelmedi ayarlarda da otomatik çalma modu daha az tekrar seçeneği işaretli, üstelik önerdiği şarkıların da birbiri ile alakası yok. Webden girdiğimde de aynı masaüstü uygulaması da aynı mobil uygulama da. Daha önce yaşayan veya şu an yaşayan ve çözüm bulan birisi yardımcı olursa çok sevinirim yoksa YT Music'e geçmek durumunda kalacağım.
Listende sürekli ileri butona ve başka şarkılara bas sonra düzelir
 
Bilemiyorum bende aylardır olan bi durum bu düzeleceğini çok sanmıyorum
Bugün Apple Music'e geçtim tavsiye ederim kesinlikle ilaç gibi geldi. Böyle bi ses kalitesi varken eziyet çekiyormuşum.
 
Bende ya Apple Music'e ya da YT Musice geçeceğim iyi yapmışsınız hocam
Bilgisayarda çok şarkı dinliyorsanız eğer, Windows sürümü biraz sıkıntılı haberiniz olsun ama onun haricinde mükemmel.
 
Bilgisayarda çok şarkı dinliyorsanız eğer, Windows sürümü biraz sıkıntılı haberiniz olsun ama onun haricinde mükemmel.
Hocam neredeyse sadece bilgisayardan dinliyorum öyle diyorsanız YT Music gibi duruyor
 
Hocam neredeyse sadece bilgisayardan dinliyorum öyle diyorsanız YT Music gibi duruyor
Web player kullanılabilir ama bu sefer de ses kalitesi düşüyor, bi manası kalmaz. Sizin için en uygun YT Music, hem Youtube Premium da kullanabilirsiniz.
 
Geri
Top