plotrix
80+
- Katılım
- 29 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 10
- Reaksiyon skoru
- 0
Kardeşime Donanım Arşivinin paylaştığı 9060xt li sistemi 48k ya aldım. Bugün elime ulaştı. Ekran kartını takıp, win 11 proyu kurup sistemi açtım. Bios'u güncelledim ve 6000mhz e çektim ram'i.
Yaşadığım sorun bilgisayar çok yavaş açılıyor en başta siyah ekran geliyor ve bir süre geçtikten sonra açılıyor. Daha sonra 15 20 dk geçttikten sonra sistem aniden kapanıyor sebebini anlamadım. Ekte ki ekran geldi düzeltemedim bir türlü. Windows'u mu kurmayı beceremedim yoksa sistemsel hata mı var?
Yaşadığım sorun bilgisayar çok yavaş açılıyor en başta siyah ekran geliyor ve bir süre geçtikten sonra açılıyor. Daha sonra 15 20 dk geçttikten sonra sistem aniden kapanıyor sebebini anlamadım. Ekte ki ekran geldi düzeltemedim bir türlü. Windows'u mu kurmayı beceremedim yoksa sistemsel hata mı var?
Son düzenleme: