Ana Konu 🔥Havit "Happy Hour" İndirim Etkinliği🔥

bilgim yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu haftanın happy hour ürünleri
Reis fuxi 3 ü almayı düşünüyorum da takip ediyorsan genelde kaça düşüyor?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Nasıl yav fiyatlar o kadar düşük değil ki o kadar hızlı mı bitiyor
direk sepete eklesek f5 atsak fiyatlar güncelleniyormu yoksa illa tekrar sepete eklemek mi gerekiyor acaba
 
Nasıl yav fiyatlar o kadar düşük değil ki o kadar hızlı mı bitiyor
reis bakma ucuz itemler hızlı bitiyor elim terliyor hep o skatezi alayımda yanına o 40 lıklardanda alim dedim her türlü kargo geçiyor zaten ondan 3ünüde alim dedim
 
Hocam peki ürünün kalitesi hakkında bilginiz var mı ps4 işele kullanmayı düşünüyorum.
ne desem yalan olur çok bilgim yok ama bi kaç şikayet görmüştüm buralarda
 
Reis fuxi 3 ü almayı düşünüyorum da takip ediyorsan genelde kaça düşüyor?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Nasıl yav fiyatlar o kadar düşük değil ki o kadar hızlı mı bitiyor
1.100 e felan düşer stok da hemen bitmez saatlerce kalır , kaliteli kablolu kulaklık kullandıysan sesi çok kötü gelir haberiniz olsun ses çok zor kasılıyor . Benim dolabımda duruyor şuan kullanmıyorum.
 
1.100 e felan düşer stok da hemen bitmez saatlerce kalır , kaliteli kablolu kulaklık kullandıysan sesi çok kötü gelir haberiniz olsun ses çok zor kasılıyor . Benim dolabımda duruyor şuan kullanmıyorum.
Hmm usta 1-1.5 liraya başka kablosuz oyuncu kulaklığı pek yok sanırım maalesef buna el mecburum.
 
Reis fuxi 3 ü almayı düşünüyorum da takip ediyorsan genelde kaça düşüyor?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Nasıl yav fiyatlar o kadar düşük değil ki o kadar hızlı mı bitiyor
yaklaşık 1 senedir kullanıyorum. ben memnunum kulaklıktan çok aşırı beklentim olmadan aldım trimode bağlantı avantajı için aldım. kafada hafif duruyor.
 
bugün happy hour vardı ama hem ben unuttum hem de kimsenin aklına gelmeyip yazmamış konuya :D
havit çalışanları görürmü bilmem ama son zamanlarda happy hour tat vermiyor haberiniz olsun
ben bu konuyu ilk açtığım zamanlar sürekli aktifti konu
 
Son düzenleme:
bugün happy hour vardı ama hem ben unuttum hem de kimsenin aklına gelmeyip yazmamış konuya :D
havit çalışanları görürmü bilmem ama son zamanlarda happy hour tad vermiyor haberiniz olsun
ben bu konuyu ilk açtığım zamanlar sürekli aktifti konu
Valla Benimde Aklıma Gece Yarısı Geldi Kulaklık Alacaktım .

a cartoon frog is crying with tears coming out of its eyes
 
Saati kulaklığı falan aldık da çöp ürünler. Zaten garantisi de yok sayılır. Bu marka alınmaz. Kusura bakmasın satanlar ama tamam fiyatına göre ürün getiriyorsun da müşteri memnuniyeti neden sıfır? Neden garanti süreci sıfır?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,591
Mesajlar
11,078,646
Üyeler
198,154
Son üye
hzm.
Geri
Top