Yardım Kıllı ve Hasarlı Havit Klavye Rezaleti! (Lütfen Konuya Gelin)

Jordison

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2025
Mesajlar
1,015
Reaksiyon skoru
409
Bu konu bir markayı veya bir ürünü hedef göstermez, Karalamaz ve kötülemez. Sadece bireysel yaşadığım alışveriş sonrası yetkili servis deneyimini paylaşıyorum.
Konuda yazılabilecek her türlü yazıdan üyelerin kendileri sorumludur.


Geçtiğimiz günlerde Havit KB900L marka klavyemde sorun yaşadım. Ve yetkili servise kargoladım. Klavye için değişim kararı çıktı ve gönderdiğim kutu içine yeni klavye koyularak bana gönderildi.
Klavye geldikten sonra tuşa basarken hafif farklı bir ses geldiğini fark ettim.
Klavyede tuş stabilizerinden geldiğini düşündüm, acaba lubelanmamış olabilir mi diye bakayım derken, yamuk duran vidayı fark ettim.(Vidada tornavida izi var, ayrıca yamuk takılmış. O yüzden tam oturmamış.) İçim rahat etmedi tüm tuşları çıkarttım klavyenin altında bir kaç kıl vardı. Bazı yerlerinde hafif çizikler vardı.
Servise güvenim kalmadığı için daha fazla vakit kaybetmemek için hemde daha kötü bir ürün gönderebileceklerini düşündüğüm için direk thh verdim görselleri aşağı ekliyorum,
1 yıldan fazla süredir kullandığım klavyede bile en ufak nokta bile yoktu gelen yeni ürüne bakın;

20260615_192524.webp

20260615_191958(1).webp

20260615_193426(1).webp

20260615_193830(1).webp

20260615_192916.webp
 
Son düzenleme:
Bu konu bir markayı veya bir ürünü hedef göstermez, Karalamaz ve kötülemez. Sadece bireysel yaşadığım alışveriş ve sonrası yetkili servis deneyimini paylaşıyorum.
Konuda yazılabilecek her türlü yazıdan üyelerin kendileri sorumludur.


Geçtiğimiz günlerde Havit KB900L marka klavyemde sorun yaşadım. Ve yetkili servise kargoladım. Klavye için değişim kararı çıktı ve gönderdiğim kutu içine yeni klavye koyularak bana gönderildi.
Klavye geldikten sonra tuşa basarken hafif farklı bir ses geldiğini fark ettim.
Klavyede tuş stabilizerinden geldiğini düşündüm, acaba lubelanmamış olabilir mi diye bakayım derken, yamuk duran vidayı fark ettim. İçim rahat etmedi tüm tuşları çıkarttım klavyenin altında bir kaç kıl vardı. Bazı yerlerinde hafif çizikler vardı.
Servise güvenim kalmadığı için daha fazla vakit kaybetmemek için hemde daha kötü bir ürün gönderebileceklerini düşündüğüm için direk thh verdim görselleri aşağı ekliyorum,
1 yıldan fazla süredir kullandığım klavyede bile en ufak nokta bile yoktu gelen yeni ürüne bakın;

Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
servisteki arkadaş tüy dökme döneminde herhalde.
 
Ürünü tamir edip göndermiş olsalar bu durumu umursamam. Ama yeni ürün gönderildi diyip bunu yapmalarını kabul etmiyorum... üzücü.
çalıştığım sektör başta olmak üzere büyük bir çoğunluk işini layıkıyla yapmıyor, yaparken özenmiyor. şipşak yapayım geçeyim derdindeler. eline ilk defa tornavida alan kişi bile o vidayı ilk denemesinde düz takardı. bu işi yapan kişi bu işten kazanç sağlıyor bir de. ayıp etmişler.
 
çalıştığım sektör başta olmak üzere büyük bir çoğunluk işini layıkıyla yapmıyor, yaparken özenmiyor. şipşak yapayım geçeyim derdindeler. eline ilk defa tornavida alan kişi bile o vidayı ilk denemesinde düz takardı. bu işi yapan kişi bu işten kazanç sağlıyor bir de. ayıp etmişler.
Teknolojiden yana şansım pek yaver gitmiyor, Klavyeden çok memnundum oysa. Şu ana kadar çokça klavye deneyimlemiştim. Açık ara en iyisi buydu. Lakin destek sonrası fikrim maalesef değişti :/
 
Geçmiş olsun hocam. Ne yazık ki teknolojik ürünleri şans işi olması yetmiyormuş gibi bir de ülkedeki bu tür satın alım sonrası destek rezillikleri de bir hayli fazla. Üzücü bir durum. Birkaç sene önce uzun uğraşlar sonucu stokta yakaladığım çok bilindik bir markanın beyaz klavyesini satın almıştım ki o dönem beyaz ekipman Türkiye'de çok az vardı. Birkaç ay sonra arızalandı ve garantiye yolladım stok olmayınca iade yapamayız üst modele ek ücret isteyip onu gönderdiler. THH ile uğraşmak istemedim çünkü o an klavyeye ihtiyacım vardı. Ancak daha sonra imzamdaki klavyeyi henüz gümrük vergileri bu kadar artmadan yurt dışından sipariş edip arızalanırsa da kendim açar bir şekilde yaparım dedim.

Bu ürünü yurt dışından alırken yaşadığım bir deneyimi paylaşmak isterim. Çin merkezli bir şirket olmasına rağmen ben ürünü alırken o dönem gümrük sınırını hatırlamıyorum ancak aldığım ürün gümrük sınırından 5-6 dolar fazlaydı. Şansımı deneyip mail atmıştım (direkt indirim istememiştim ancak ürün ve gümrük sınırı ile ilgili bir soru sormuştum) onlar da sırf bu yüzden ürünü bana 10 dolar düşüğe satmışlardı. Allah'ın Çinlisi beni tanımıyor, farklı kıtalardayız, dinimiz farklı, dilimiz farklı ancak müşteri memnuniyeti söz konusu olunca bunları hiç düşünmeden gerçekleştirdi. Birkaç yıl sonra da Türkiye pazarına bir distribütör aracılığı ile girdiler.
 
Son düzenleme:
Keşke teknik servisleri denetleyen bir kurum vs olsa.
 
Yeni ürün kapalı kutu olarak gönderilir zaten böyle eski kutuya konulup gönderilmez. Baştan belliymiş zaten
 
Yeni ürün kapalı kutu olarak gönderilir zaten böyle eski kutuya konulup gönderilmez. Baştan belliymiş zaten
Yeni ve kapalı kutu gönderilmesini istediğimde "Satılmasını önlemek için böyle gönderiyoruz" cevabını aldım... o.O2
thh verdim daha fazla uğraşmak istemiyorum. Klavyeyi kutusuna kaldırdım. Eski emektar klavyeye geçtim mecburen.
 
Yeni ve kapalı kutu gönderilmesini istediğimde "Satılmasını önlemek için böyle gönderiyoruz" cevabını aldım... o.O2
İster satarım ister çöpe atarım parasını, THH vererek iyi yapmışsın hatta bunları direkt icra ya vermek lazım, şımarık herifler.
 
Geri
Top