ddr5 olsa havada uçardı1 tane aldım 2 taneye izin vermedi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
şimdi iptal etmeye çalışıyorum ihtiyacı olan varsa ona satayım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ddr5 sandığım için aldım ddr4 müş
yok ya iyiymiş bencepahalı bence
dun ddr5 i bu fiyattan verdilerpahalı bence
NASIL ben niye görmedimdun ddr5 i bu fiyattan verdiler
gözünmü döndü hocam 1700 tl ile rami yan yana görünce almışsın1 tane aldım 2 taneye izin vermedi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
şimdi iptal etmeye çalışıyorum ihtiyacı olan varsa ona satayım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ddr5 sandığım için aldım ddr4 müş
havada uctu forumda alabilen bile gormedımNASIL ben niye görmedim
Korkunç durumdayız artık türk milleti olarak hızlı ram alabilmek için ışıktan hızlı hareket etmeyi bulduk herhaldeOğlum bu nasıl bir yamyamlık 2 dakikada nasıl bitirdiniz hangi ara kart girip de sipariş verdiniz
hızlıyız kardeşimhavada uctu forumda alabilen bile gormedım
hşşştttgözünmü döndü hocam 1700 tl ile rami yan yana görünce almışsın![]()
ddr4 dunden beri duruyo alan tek kişi sensin zatenhızlıyız kardeşim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
hşşşttt
iade edin serisinden ddr5 verilmiş o fiyatahızlıyız kardeşim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
hşşşttt