RTX 5070 R5 5600 Valorant Fps Sorunu

N4PFPSS

80+
Katılım
1 Mayıs 2024
Mesajlar
43
Reaksiyon skoru
5
Hocam iyi günler, ben rx580 r5 5600 16gb dual chanel ile valorantta 400 fps civarı alıyordum rtx 5070 ve 2k 300hz geçtim fakat fpsim 300 lerde gezerken ateş edince 200 lere düşüyor nerdeyse internetten benzer testlere bakıyorum böyle bir sorun yok 400fps altına inmiyor aynı sistemli testler. Darboğaz olduğunu biliyorum ama 2kda daha az oluyor ben 1080pdede oynasam fps yine sorunlu. DDU ile driverlarımı temizledim temiz kurulum yaptım, Tüm driverlarım tam güncel ama fps çok rahatsız ediyor bilgisi olan biri yardımcı olursa sevinirim


SiSTEM ÖZELLİKLERİ
RTX5070
RYZEN 5 5600
DUAL C 16GB RAM
ASUS PRİME B450M-A
MSI 240R V2 SIVI SOĞUTMA
600W PSU
 
anladım hocam yani bilgisayara indirdiğim öyle bir uygulama yok arkplandaki herşeyi kapatıyorum herzaman bütün oyunlarım orjinal bilmediğim hiçbir şeyi indirmiyorum anakart ile alakası olabilirmi acaba pcle 3.0 olması ile vs
Anakartın çok düşük seviye ise olabilir ama sanmam. Muhtemelen gözden kaçırdığın bir etken var. Mesela mouse klavye gibi etkenlerden de olabilir polling rate mevzusundan
 
yani prime b450m-a kullanıyorum ortalama giriş seviyesi mouse falan 8k değil 1k tuf gaming k3 gen 2 klavye ve rog gladuis 3 core var başkada öyle bir ekipmanım yok
Anakartın çok düşük seviye ise olabilir ama sanmam. Muhtemelen gözden kaçırdığın bir etken var. Mesela mouse klavye gibi etkenlerden de olabilir polling rate mevzusundan
yani prime b450m-a kullanıyorum ortalama giriş seviyesi mouse falan 8k değil 1k tuf gaming k3 gen 2 klavye ve rog gladuis 3 core var başkada öyle bir ekipmanım yok
 
Nebi abiyi ben dh zamanlarından bile bilirim. :D
al bu da benim kanal. İkili tartışmaya gerek yok bence.
Abi kusura bakma da demekki nebi abiyi biliyorsun sadece videolarını izlemiyorsun
Darboğaz sizin sandığınız gibi işlemiyor rehberi izlemiş olsan zaten yazmazdın bu saçmalıkları
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sorun işlemci. Valorant ve Ryzen 5600 ile bu FPS değerleriyle konu açan bir milyonuncu kişisin. Hepsinin ortak noktası güçlü GPU ve yanındaki R5 5600. Valorant oynuyorsan zaten karttan önce CPU upgrade yapman lazımdı.
Offff sabır
 
valla bende aynı sorundan yaşıyorum corsair cx750f psu 5700x3d işlemci 5070 ekran kartı 32gb 3600mhz ram b450mapromax anakart var ama monitörüm 1080p 300fpslere kadar düşüyor 500 fpse de çıkıyor hafif takıldığını hissedebiliyorum. En kısa sürede 2k monitöre geçeceğim umarım düzelir sorunum
 
Abi kusura bakma da demekki nebi abiyi biliyorsun sadece videolarını izlemiyorsun demekki
Darboğaz sizin sandığınız gibi işlemiyor rehberi izlemiş olsan zaten yazmazdın bu saçmalıkları
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Offff sabır
Gençler cidden koyun gibi bi şeyi devam ettiriyorsunuz kendi fikriniz yok ya çıldırtırsınız insanı, ben diyorum ki bu lanet oyunda ekran kartınız çok güçlü olunca her zaman çok iyi fps alamıyorsunuz diyorum öbürü gelmiş darboğaz ne demek bilmiyorsun shutter olmaz diyor sen gelip video izlemedin falan diyorsun. Şaka falan mısınız siz.
 
valla bende aynı sorundan yaşıyorum corsair cx750f psu 5700x3d işlemci 5070 ekran kartı 32gb 3600mhz ram b450mapromax anakart var ama monitörüm 1080p 300fpslere kadar düşüyor 500 fpse de çıkıyor hafif takıldığını hissedebiliyorum. En kısa sürede 2k monitöre geçeceğim umarım düzelir sorunum
sanmıyorum kanka senin işlemcinde iyi sendede sorun varsa yazılımsal bir sorun olduğunu düşünüyorum ayar falan
 
Gençler cidden koyun gibi bi şeyi devam ettiriyorsunuz kendi fikriniz yok ya çıldırtırsınız insanı, ben diyorum ki bu lanet oyunda ekran kartınız çok güçlü olunca her zaman çok iyi fps alamıyorsunuz diyorum öbürü gelmiş darboğaz ne demek bilmiyorsun shutter olmaz diyor sen gelip video izlemedin falan diyorsun. Şaka falan mısınız siz.
Abicim ne koyunu ne diyorsun? sen şunu anlamıyorsun bence, darboğaz konusunda kimsenin kendi fikri olmasına gerek yok bu subjektif bir konu değil. Darboğaz nedir ne değildir belli. “Sen ekran kartınız güçlü olunca her zaman çok iyi fps alamazsınız” dememişsin ki abi. Belki bunu demek istedin ama yazdıklarını oku bir daha istersen farklı anlaşılıyor. Sen sanki işlemci ekran kartını besleyemediği zaman her zaman fps drop yersiniz gibi saçmalıklardan bahsetmişsin. Hatta ilk yazdıklarına baktım “daha düşük gpu tak daha iyi fps alırsın” demişsin şaka mıdır bu? Şakaysa komik değilse daha komik durumu var ortada yani.
Şu videoyu 8:19 dan başlatıp 20 saniye izler misin lütfen?😂
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sorun işlemci. Valorant ve Ryzen 5600 ile bu FPS değerleriyle konu açan bir milyonuncu kişisin. Hepsinin ortak noktası güçlü GPU ve yanındaki R5 5600. Valorant oynuyorsan zaten karttan önce CPU upgrade yapman lazımdı.
Ya mesela bu nedir abi bunu yazarken ne düşünerek yazıyorsunuz aklım almıyor
 
  • Muhteşem
Reaksiyonlar: Scuz
hocam sizin konu ile ilgili bir görüşünüz varmı acaba ne yapabilirim sizce ?
Ben olsam görev yöneticisinden kullanılan programlara bakardım, arkada çalışan gereksiz bir program veya texture pack,mod tarzı bir şey varsa onlar etkiliyor olabilir. Birde bazen ses sürücülerinden kaynaklanıyor ses sürücülerini güncellemeyi deneyebilirsin
 
Ben olsam görev yöneticisinden kullanılan programlara bakardım, arkada çalışan gereksiz bir program veya texture pack,mod tarzı bir şey varsa onlar etkiliyor olabilir. Birde bazen ses sürücülerinden kaynaklanıyor ses sürücülerini güncellemeyi deneyebilirsin
arkada hiçbir program yok sadece armory crate var asusun yazılımı oda çok kullanmıyor gibi gözüküyor geçen gün ses sürücülerinide güncelledim
 
Geri
Top