RTX 5070 R5 5600 Valorant Fps Sorunu

N4PFPSS

80+
Katılım
1 Mayıs 2024
Mesajlar
43
Reaksiyon skoru
5
Hocam iyi günler, ben rx580 r5 5600 16gb dual chanel ile valorantta 400 fps civarı alıyordum rtx 5070 ve 2k 300hz geçtim fakat fpsim 300 lerde gezerken ateş edince 200 lere düşüyor nerdeyse internetten benzer testlere bakıyorum böyle bir sorun yok 400fps altına inmiyor aynı sistemli testler. Darboğaz olduğunu biliyorum ama 2kda daha az oluyor ben 1080pdede oynasam fps yine sorunlu. DDU ile driverlarımı temizledim temiz kurulum yaptım, Tüm driverlarım tam güncel ama fps çok rahatsız ediyor bilgisi olan biri yardımcı olursa sevinirim


SiSTEM ÖZELLİKLERİ
RTX5070
RYZEN 5 5600
DUAL C 16GB RAM
ASUS PRİME B450M-A
MSI 240R V2 SIVI SOĞUTMA
600W PSU
 
Yanlış Bilgilendirme
Darboğaz zaten olur da oyunun dandikliği yüzünden düzgün performans alamıyorsun. Sadece valorant oynuyorsan güçsüz bir gpu tak FPS artar.
 
Darboğaz zaten olur da oyunun dandikliği yüzünden düzgün performans alamıyorsun. Sadece valorant oynuyorsan güçsüz bir gpu tak FPS artar.
Bu darboğaz ile alakalı olamaz. Darboğaz olduğu zaman işlemci bazlı oyunlarda fps drop yiyeceksiniz gibi bir durum yok. Sen ryzen 5 5600 e ister 5090 tak ister 4060 bu tür oyunlar işlemciyi zaten ikisinde de yüksek yoğunlukta kullanacak. Ortada farklı bir sorun var muhtemelen ramler ile alakalı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam xmp açık 3600mhz pbo resize bar açık RAMLER XPG D35 2X8 3600MHZ CL 16
Hocam güç kaynağınız kaç W? Güç kaynağı yetersizliğinden dolayı da olabilir. Bir başka olasılık işlemciniz ısınıyordur
 
Hocam iyi günler, ben rx580 r5 5600 16gb dual chanel ile valorantta 400 fps civarı alıyordum rtx 5070 ve 2k 300hz geçtim fakat fpsim 300 lerde gezerken ateş edince 200 lere düşüyor nerdeyse internetten benzer testlere bakıyorum böyle bir sorun yok 400fps altına inmiyor aynı sistemli testler. Darboğaz olduğunu biliyorum ama 2kda daha az oluyor ben 1080pdede oynasam fps yine sorunlu. DDU ile driverlarımı temizledim temiz kurulum yaptım, Tüm driverlarım tam güncel ama fps çok rahatsız ediyor bilgisi olan biri yardımcı olursa sevinirim


SiSTEM ÖZELLİKLERİ
RTX5070
RYZEN 5 5600
DUAL C 16GB RAM
ASUS PRİME B450M-A
MSI 240R V2 SIVI SOĞUTMA
600W PSU
knk ekran kartını değiştirmektense işlemciyi değiştir çok daha mantıklı fakat darboğaza rağmen bu sistemde o sorunu yaşamaman gerekiyor başka sorun olabilir mi
 
Haklısınz hocam ama bi sorun yok yani ramlerde xmp açık 3600mhz tüm değeler normal diğer oyunlardada sıkıntı yok normal ne yapacağım bilmiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

knk ekran kartını değiştirmektense işlemciyi değiştir çok daha mantıklı fakat darboğaza rağmen bu sistemde o sorunu yaşamaman gerekiyor başka sorun olabilir mi
aklıma başka bir sorun gelmiyor normal değil çünkü rx 580 le bile daha çok fps alıyordum işlemcim yine okadar kötüde değil her türlü bir sorun var DDR 4 tede işlemciye para vermek istemiyorum suanlık
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu darboğaz ile alakalı olamaz. Darboğaz olduğu zaman işlemci bazlı oyunlarda fps drop yiyeceksiniz gibi bir durum yok. Sen ryzen 5 5600 e ister 5090 tak ister 4060 bu tür oyunlar işlemciyi zaten ikisinde de yüksek yoğunlukta kullanacak. Ortada farklı bir sorun var muhtemelen ramler ile alakalı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam güç kaynağınız kaç W? Güç kaynağı yetersizliğinden dolayı da olabilir. Bir başka olasılık işlemciniz ısınıyordur
güç kaynağım Allaha emanet gametech 600 w psu işlemcim 240r v2 sıvı soğutma var 60 derece civarında
 
Haklısınz hocam ama bi sorun yok yani ramlerde xmp açık 3600mhz tüm değeler normal diğer oyunlardada sıkıntı yok normal ne yapacağım bilmiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


aklıma başka bir sorun gelmiyor normal değil çünkü rx 580 le bile daha çok fps alıyordum işlemcim yine okadar kötüde değil her türlü bir sorun var DDR 4 tede işlemciye para vermek istemiyorum suanlık
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


güç kaynağım Allaha emanet gametech 600 w psu işlemcim 240r v2 sıvı soğutma var 60 derece civarında
Hocam 600w normalde yeterli olsada gerçekten gametech allaha emanet🤣
Kalitesiz güç kaynakları stuttera sebep olabiliyor youtube’da Nebi Akgün’ün psu videosunu izleyin bence bir.
Birde AAA oyun oynadığınız zaman aynı sorun varmı? Kaç watt çekiliyor toplam ve dalgalı mı değerler bakabilir misiniz
 
Hocam 600w normalde yeterli olsada gerçekten gametech allaha emanet🤣
Kalitesiz güç kaynakları stuttera sebep olabiliyor youtube’da Nebi Akgün’ün psu videosunu izleyin bence bir.
Birde AAA oyun oynadığınız zaman aynı sorun varmı? Kaç watt çekiliyor toplam ve dalgalı mı değerler bakabilir misiniz
hocam valla AAA oyunlarda hiçbir sorun yok gpt ye falan sordum gayet normal dedi kullanımları valoranttada normal w değerlerinde 60w falan kullanıyor galiba psudan bende şüpheleniyorum ama cok etkisi yok gibi olsa diğer AAA oynulardada olurdu diye düşünüyorum
 
hocam valla AAA oyunlarda hiçbir sorun yok gpt ye falan sordum gayet normal dedi kullanımları valoranttada normal w değerlerinde 60w falan kullanıyor galiba psudan bende şüpheleniyorum ama cok etkisi yok gibi olsa diğer AAA oynulardada olurdu diye düşünüyorum
Hocam ramlerden eminseniz geriye tek psu kalıyor. Ama öte yandan bilgisayara indirdiğiniz dosyalardan dolayı da oluyor olabilir, bir bakın isterseniz işlemciyi kullanan programlar olabilir çünkü bu tür droplar işlemci kullanımı sona dayandığında oluyor
 
Bu darboğaz ile alakalı olamaz. Darboğaz olduğu zaman işlemci bazlı oyunlarda fps drop yiyeceksiniz gibi bir durum yok. Sen ryzen 5 5600 e ister 5090 tak ister 4060 bu tür oyunlar işlemciyi zaten ikisinde de yüksek yoğunlukta kullanacak. Ortada farklı bir sorun var muhtemelen ramler ile alakalı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam güç kaynağınız kaç W? Güç kaynağı yetersizliğinden dolayı da olabilir. Bir başka olasılık işlemciniz ısınıyordur
5600 kullanırken GTX 680 ile 500 600 karede yayın yapıyordum 1080Ti ile 250 300 kare anca alabiliyordum. Ayrıca drop yersin falan da demedim nette video izleyip ezbere konuşma duyduklarını lütfen.
 
Hocam ramlerden eminseniz geriye tek psu kalıyor. Ama öte yandan bilgisayara indirdiğiniz dosyalardan dolayı da oluyor olabilir, bir bakın isterseniz işlemciyi kullanan programlar olabilir çünkü bu tür droplar işlemci kullanımı sona dayandığında oluyor
Hocam ramlerden eminseniz geriye tek psu kalıyor. Ama öte yandan bilgisayara indirdiğiniz dosyalardan dolayı da oluyor olabilir, bir bakın isterseniz işlemciyi kullanan programlar olabilir çünkü bu tür droplar işlemci kullanımı sona dayandığında oluyor
anladım hocam yani bilgisayara indirdiğim öyle bir uygulama yok arkplandaki herşeyi kapatıyorum herzaman bütün oyunlarım orjinal bilmediğim hiçbir şeyi indirmiyorum anakart ile alakası olabilirmi acaba pcle 3.0 olması ile vs
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,634
Üyeler
198,173
Son üye
umutyavyz
Geri
Top