🔥İndirim Kochler Cam Temizleme Robotu 3729₺ (Tt Müşterilerine 3429₺)

fenerlimühendis

80+ Bronze
Katılım
17 Eylül 2020
Mesajlar
1,943
Reaksiyon skoru
1,210

Türk Telekom müşterisi iseniz Türk Telekom mobil uygulamasından 300₺ kupon alıp kullanırsanız 3429₺ye geliyor.

Vakıfbank müşterisi iseniz 150 TL e-ticaret kampanyası ve 150 TL idefix kampanyası var kredi kartı kampanyalarında. İkisi birden aktif olur mu bilmiyorum :)
 

Türk Telekom müşterisi iseniz Türk Telekom mobil uygulamasından 300₺ kupon alıp kullanırsanız 3429₺ye geliyor.

Vakıfbank müşterisi iseniz 150 TL e-ticaret kampanyası ve 150 TL idefix kampanyası var kredi kartı kampanyalarında. İkisi birden aktif olur mu bilmiyorum :)
Aldığınız ürünün gelme garantisi olmayan bir site.
 

Türk Telekom müşterisi iseniz Türk Telekom mobil uygulamasından 300₺ kupon alıp kullanırsanız 3429₺ye geliyor.

Vakıfbank müşterisi iseniz 150 TL e-ticaret kampanyası ve 150 TL idefix kampanyası var kredi kartı kampanyalarında. İkisi birden aktif olur mu bilmiyorum :)
evi saray vs. olan insalar icinmi bu hocam veya boydan boya cam
 
Ufak camlara olmuyor bunlar. Sök tak uğraşana kadar camı temizlersin. Boydan boya cam balkonlara işe yarar ama köşeleri yine elle temizlemek zorunda kalırsın. Bence çok gerekli değil.
İlla alacaksanız Üçgen olanlar var en azından köşelere giren belki daha iyi olabilir.
 
İdefix mi? Herhangi bir problem yaşamadım idefix ile?
Size öyle denk gelmiş hocam bi sürü insanı mağdur eden rezil bir site. Ürünün stoğu yok diye iptal girip paranızı kullanıyo. Stoğu yok diye göndermediği ürünün neden satışta olduğunu sorduğunuzda da salağa yatıp olayı kapatıyorlar bedava ürün verseler vaktimi ayırıp almaya uğraşmam o derece biyer
 
idefix'te ayrıca bi ürünü garantiye vermek tam bir eziyet talep oluşturuyorsun cevap olarak: "Değerli müşterimiz, marka ile iletişime geçerek servis adına destek alabilirsiniz." diyorlar marka ile iletişime geçiyosun onlarda "Merhabalar, Platform üzerinden talep oluşturarak ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. " diyolar 5-6 kez böyle birbirlerine attılar topu anca mail üzerinden kargo kodu alabilmiştim marka'da betaplus
 
idefix'te ayrıca bi ürünü garantiye vermek tam bir eziyet talep oluşturuyorsun cevap olarak: "Değerli müşterimiz, marka ile iletişime geçerek servis adına destek alabilirsiniz." diyorlar marka ile iletişime geçiyosun onlarda "Merhabalar, Platform üzerinden talep oluşturarak ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. " diyolar 5-6 kez böyle birbirlerine attılar topu anca mail üzerinden kargo kodu alabilmiştim marka'da betaplus
Betaplus satıcılı sıvı soğutucu alıcaktım idefixten almiyim mı ya
 
1781806836703.webp

Şu talep konuşmasını atmam yeterli olur bence
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Reaksiyonlar: eraa
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,454
Mesajlar
11,077,447
Üyeler
198,139
Son üye
Woxified
Geri
Top