İnceleme BEAST R75 HE PRO 8K Hz - MANYETİK & KABLOSUZ KLAVYE İNCELEMESİ

Bu klavye beni deli etti , bazen shift veya ctrl tusu basılı gözüküyor oyun oynayamıyorum. Bunu nasıl çözebilirim
 
Bu klavye beni deli etti , bazen shift veya ctrl tusu basılı gözüküyor oyun oynayamıyorum. Bunu nasıl çözebilirim
kablosuz mu kullanıyon, kabloluda da aynı durum oluyo mu? ben kablosuz kullanırken 1 defa başıma gelmişti, sonra birdaha tekrarlamadı benzer bir durum, şu an kablolu kullanıyorum ama o sebepten dolayı sordum

sorunu varsa yolla servise gitsin ya ilgisiz değiller
 
kablosuz mu kullanıyon, kabloluda da aynı durum oluyo mu? ben kablosuz kullanırken 1 defa başıma gelmişti, sonra birdaha tekrarlamadı benzer bir durum, şu an kablolu kullanıyorum ama o sebepten dolayı sordum

sorunu varsa yolla servise gitsin ya ilgisiz değiller
2 modda da oluyor kanka mail attım geri dönüşleri bekliyorum
 
kablosuz mu kullanıyon, kabloluda da aynı durum oluyo mu? ben kablosuz kullanırken 1 defa başıma gelmişti, sonra birdaha tekrarlamadı benzer bir durum, şu an kablolu kullanıyorum ama o sebepten dolayı sordum

sorunu varsa yolla servise gitsin ya ilgisiz değiller
Hocam bu markanın "Beast One Pro Wireless Mouse" u hakkında bir fikriniz var mı? Şu an aktif olarak stoğu yok ama yakın zamanda geleceğini söylediler sence özellikleri nasıl değerlendirebilir misin?

NOT: Yanlış hatırlamıyorsam fiyat olarak ya 2700 ya da 1900 civarında bir fiyatı olacağının bilgisini vermişlerdi ama fiyattan emin değilim. Daha öncesinde stok bitmeden ne kadara satıldı onuda bilmiyorum.

Ek olarak bu fiyatlara (hakkını verecek ufak esnemeler olabilir şeklinde) mouse önerileriniz var mı? Teşekkürler.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Güncelleme firmadan 2 dakika önce almış olduğum bilgiye göre 2750 tl olarak stoğa getireceklerini düşündüklerini söylediler.
 
Hocam bu markanın "Beast One Pro Wireless Mouse" u hakkında bir fikriniz var mı? Şu an aktif olarak stoğu yok ama yakın zamanda geleceğini söylediler sence özellikleri nasıl değerlendirebilir misin?

NOT: Yanlış hatırlamıyorsam fiyat olarak ya 2700 ya da 1900 civarında bir fiyatı olacağının bilgisini vermişlerdi ama fiyattan emin değilim. Daha öncesinde stok bitmeden ne kadara satıldı onuda bilmiyorum.

Ek olarak bu fiyatlara (hakkını verecek ufak esnemeler olabilir şeklinde) mouse önerileriniz var mı? Teşekkürler.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Güncelleme firmadan 2 dakika önce almış olduğum bilgiye göre 2750 tl olarak stoğa getireceklerini düşündüklerini söylediler.
özelliklerini paylaştılar, fiyatına göre epey iyi diyebilirim, bilmediğim bir iki püf noktası var

incelemem için yollayacaklarını söylemişlerdi, çıktığında yollarlarsa söker takar incelerim

şu an piyasada rakipsiz gördüğüm mouse ATK X1 V2 Ultimate ya da elinin yapısına göre Wraith W1
geldiğinde bu mouse'un da fiyatıyla beraber top tier mouse listemde ilk 10da rahatlıkla yer edineceğini düşünüyorum

umarım çıktığında yollarlar inceleriz beraber

bu arada daha önce stok olmadı, henüz yeni çıkacak ilk satışları olacak yani
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2 modda da oluyor kanka mail attım geri dönüşleri bekliyorum
çok geçmiş olsun umarım hızlıca hallolur kankam
 
Geri
Top