Sizce En İyi 9070xt Modeli?

Mercury tek eksisi 3x8pin olması
 
Tamamen merakımdan dolayı soruyorum, bir sürü 9070xt var sizce en iyisi hangisi? Hepsi aynı kalitede değil ama tasarımını ve performansını beğendiğiniz bir model varsa yazarsanız sevinirim. Benim sapphire nitro+. F/P değil ama güzel kart.
Mercury..
 
IMG_20260601_191104_edit_400405646452440.webp

Soğutması iyi
 
Sapphire ve Xfx herhangi modeli şuanda piyasadaki en iyi soğutma ve performansı veriyor. Üst modeller olarakda Asrock Taichi, Powercolor Reddevil veya Gigabyte Aorus modeli denilebilir. Bunlar fiyattan bağımsızlar. Fiyata bağlı en iyisi şuanda Sapphire Pulse modeli. Şatafatlı olsun istiyosanız çok daha fazla para vermeniz lazım.
 
Tamamen merakımdan dolayı soruyorum, bir sürü 9070xt var sizce en iyisi hangisi? Hepsi aynı kalitede değil ama tasarımını ve performansını beğendiğiniz bir model varsa yazarsanız sevinirim. Benim sapphire nitro+. F/P değil ama güzel kart.
Yıllardır Sapphire kullanıyorum. Her 3 modelini de kullandım. Su an beyaz sistem icin Pure olani kullanıyorum.
Nitro serisi kaslı yapısı, 16 pin yeni kablo tipi ve arkadan bağlantısı ve gozukmemesi nedeniyle çok guzel bence.
Xfx magnetic olan da güzel
 
Aga bu nitro çok iyi bana kalırsa, sadece kablosuz görüntü için ek 3k-4k çok rahat veririm ben şahsen.
 

Ekler

  • 35980.webp
    35980.webp
    576.2 KB · Hit: 29
nasıl memnun musun ve havanlandırmayı nasıl yaptın hangileri havayı alıyor hangileri veriyor birde ekran kartının üst tarafında bulunan fanlar mı daha iyi soğutur yoksa sıvı soğutma almak mı daha mantıklı
 
Geri
Top