Turknet'in Yeni Zamlı Fiyatları Açıklandı

yok artık 1000 e 50yi kullanıyorum 1 yıllık peşin ödemiştim şimdi bitiyor zaten turkcelle veya diğerlerine geçeceğim. Turknet bu kadar zamla kötü imaj bıraktı
 
Bu kadar da olmaz iyice abarttılar, peşin ödeme süresi bitince ben de abonelikten çıkıyorum.
 
Vdsl altyapıda geçiş yapılacak en mantıklı firma hangisi?
50mbps internete boşuna 950 lira vermek istemiyorum...
 
Vdsl altyapıda geçiş yapılacak en mantıklı firma hangisi?
50mbps internete boşuna 950 lira vermek istemiyorum...
Şuan belli bir şey yok 1 temmuzdan sonra kesinleşir çoğunun fiyatı ama varsa superonline fiber en mantıklı fiyata o var
 
Bu arada sürekli indirme yapmıyorsanız 1000mbps o kadar da gerekli bir şey değil. Bana sorsanız 1 yıldır kullanıyorum ama hızı sadece oyun indirirken fark ediyorum 100-200mbps gayet yeterli
 
Süperonline 800tl ye 1000mbit verirken 1300tl ye vermeleri biraz fazla kaçmış.
Çöponline olunca veriyor kendim de şu an ₺770 ödüyorum ama maalesef çakma fiber. Fiyat az olma sebebi Telekom kadar yaygın olmamaları. Telekom da yaygınım tekelim diye 1200-1300 alıyor ama TurkNet en azından kendi altyapısında daha uygun fiyat alabilir. Hadi kendi altyapısı hariç Telekoma ekstra kira parası vs. öduyor da kendi altyapısında daha uygun olmalı.
 
Ekran görüntüsü 2026-06-19 105926.webp


Yeni fiyatı görünce ben.
 
2 yıldır yıllık peşin alıp karta 6 taksite bölüyordum. şimdi 3 taksit diyorlar. :cautious:
 
Ya bu nedir arkadaş her şeye zam geliyor nasıl bir enflasyon ülkesiyiz :) alternatif var mı oraya geçelim :)
 
İyi bari iyi ki türktelekom tahhütü yeniledim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,389
Mesajlar
11,066,280
Üyeler
197,887
Son üye
Kyut
Geri
Top