bateri ne ya çok kafa ağrıtıyor burası gitardırBence bateri. Rakipsiz gibi bir şey bence...
Gitar türlerini bilmiyorum o yüzden normal herkesin bildiği gitara klasik gitar diyelim... Elektro gitar bence çok baş ağrısı yapan bir şey. Solo bir süre dinlemesi evet keyifli ama bir süre sonra baş kalmaz insanda. Ama sen klasik gitardan bahsediyorsan ona katılabilirim birazbateri ne ya çok kafa ağrıtıyor burası gitardır
yok klasik gitar . iyidir ya diz üstüne atarsın tutuşu bile klasGitar türlerini bilmiyorum o yüzden normal herkesin bildiği gitara klasik gitar diyelim... Elektro gitar bence çok baş ağrısı yapan bir şey. Solo bir süre dinlemesi evet keyifli ama bir süre sonra baş kalmaz insanda. Ama sen klasik gitardan bahsediyorsan ona katılabilirim biraz