Kızlara İlk Mesaj Olarak Ne Atıyorsunuz

0 dan bir kızla tanışmayalı çok uzun zaman oldu, bi düşündüm, ben biriyle tanışmak istesem ilk mesajı nasıl atacağım hakkında fikrim yok...
Siz ne yazıyorsunuz
Ben bu tarz durumlarda "imkan varsa" direk konuşma taraftarıyım, beni de yazmak geriyor :D
 
basit bir mesajla başlıyor her şey çok kasmaya gerek yok. Selaam, merhaba falan bir şeyler söyle kızın ne yaptığını sor sonrası geliyor zaten. Çok röportaj eder gibi konuşmadığın sürece ağzın azıcık laf yapıyorsa ilerler. Ben şahsen ilerletebilmiştim fakat ne yazık ki kız yolun ortasında "ilişki istemiyorum" dedikten sonra aramıza duvar ördü. :)
 
Senin anlamanı istiyor işte. Bu manıkta ilerleyince çok sorun olmuyor
Kahin miyim ben super guclerim mi var nasil anliyim. Trip atiyor sebebini bile bilmiyorum sorunca soylemiyor cok mu zor soylemek soylese haa soyle anladim hata yapmisim ozur dilerim neden uzatirlar.
 
Yahu bunun kaygısını niye biz çekiyoruz kardeşim bırak onlar yazsın zabıt katibi misin sen onunla uğraşcan.
 
Kaç beden yaz
 
Mesaj Atmıyorum .

a cartoon drawing of a purple monster wearing smarty pants
1782085748539.webp


kusursuz plan
 
selam müsaitsen yalaşak mı
taytını yırtabilirmiyim
gibi mesajlar iyi olabilir dahasını istersen atabilirim bu mesajlarla almayacağın taciz davası yok başarılar.
ustam bir tecrübe var gibi hissettirdi ,var mı bir altyapısı bu sözlerin
 
Geri
Top