HTN ya da HTN üstü bir face e sahipseniz hiçbirşey fark etmiyor0 dan bir kızla tanışmayalı çok uzun zaman oldu, bi düşündüm, ben biriyle tanışmak istesem ilk mesajı nasıl atacağım hakkında fikrim yok...
Siz ne yazıyorsunuz
Yani hocam ortalama nın bir tık üstü diyebilirizsen sahip misin
Hocam ortak bir alanınız varsa ordan yurü hiç bilmeden yazmak içinde yazma herkese yazdığını sanabilirler bence benim hiç sevgilim olmadı tutmazsa bilgim yok .dama ne yazarsın işte
birine yazacağımdan kaynaklı değil ki bu konu =D Sadece merak ettiğimden açtımHocam ortak bir alanınız varsa ordan yurü hiç bilmeden yazmak içinde yazma herkese yazdığını sanabilirler bence benim hiç sevgilim olmadı tutmazsa bilgim yok .d
yani hic tanimadiğim bi kiza ne yazabilirim ki ya postlarıyla ilgili birsey ya da storysi . ben sanaldan sevmiyorum yüzyüze herzaman daha iyidir0 dan bir kızla tanışmayalı çok uzun zaman oldu, bi düşündüm, ben biriyle tanışmak istesem ilk mesajı nasıl atacağım hakkında fikrim yok...
Siz ne yazıyorsunuz