shotpoter
80+ Silver
- Katılım
- 24 Mart 2020
- Mesajlar
- 4,493
- Reaksiyon skoru
- 3,410
Ben bu tarz durumlarda "imkan varsa" direk konuşma taraftarıyım, beni de yazmak geriyor0 dan bir kızla tanışmayalı çok uzun zaman oldu, bi düşündüm, ben biriyle tanışmak istesem ilk mesajı nasıl atacağım hakkında fikrim yok...
Siz ne yazıyorsunuz