Aigo Ds900 850w 80+ Bronze Değiştirmek Gerekir mi?

Dürüst olmak gerekirse bana kalsa ben bunu da almazdım. İnce hesapta gaming gecesi falan bekleyip 60bine rx9070xtli bi oem alirdim da işin içine taksit giriyor işte. Senin dedigin gibi vatandaki 58bindi sanirim 1 ram eklesen 70e gelecek. Eger taksit sıkıntın yoksa ve güvenilir bilindik marka arıyorsan mantikli olabilir fazladan 4 bin koymaz ama bende sadece axess kart var. Ne İncehesap nede vatanda alabiliyorum bu yuzden iade etmedim 66bine fp olarak cok iyi, yani tek ranli fiyati 54 falan oluyor 54e 5070li sistem yok suan, 56 57ye var onlarda en fazla 5 taksit oluyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Suanlik pek oyun oyanamadim sadece kurdum furmark testlerini falan yaptim. Bi sorun yok suanlik

Tabiiki taksit olsa daha rahat ödenir ama taksit çok elzem değil benim için. Vakıf world, paraf ve bonus var, birisine taksit olmasa diğerine mutlaka oluyor. 6 olmasa 3 taksit oluyor. Ekran kartında ben NVIDIA tercih ediyorum, amd düşünmedim hiç. Öte yandan da yükseltme açısından amd işlemcileri daha çok seviyorum. Vatandaki u5 245kf için 9600x dengi diyorlar ancak son yıllarda intel işlemcilerde biraz sıkıntı var. Orada da o düşündürüyor. GG'nin sistemi de dediğim gibi baya iyi f/p bir ürün. Sadece dediğim gibi daha bilindik msi gskill gibi markalar kullansam uzun vadede daha mı rahat ederim diye düşünüyorum sadece. Yoksa hemen hemen aynı fiyata gelecek iki sistem de.
 
Tabiiki taksit olsa daha rahat ödenir ama taksit çok elzem değil benim için. Vakıf world, paraf ve bonus var, birisine taksit olmasa diğerine mutlaka oluyor. 6 olmasa 3 taksit oluyor. Ekran kartında ben NVIDIA tercih ediyorum, amd düşünmedim hiç. Öte yandan da yükseltme açısından amd işlemcileri daha çok seviyorum. Vatandaki u5 245kf için 9600x dengi diyorlar ancak son yıllarda intel işlemcilerde biraz sıkıntı var. Orada da o düşündürüyor. GG'nin sistemi de dediğim gibi baya iyi f/p bir ürün. Sadece dediğim gibi daha bilindik msi gskill gibi markalar kullansam uzun vadede daha mı rahat ederim diye düşünüyorum sadece. Yoksa hemen hemen aynı fiyata gelecek iki sistem de.
Acikcasi pek markalari umursamiyorum cunku 10 yil once bi casper bilgisayar aldim, 2 yil kullanıp 3 yil önceye kadar bi kenara strim. 3 yil once de en ucuz 500wlik psu, 2×8 ram ve 2.el xfx 570 ekran ksrti alip 2.5yil kullandim. 6 ay once yukseltmek istedim yine 2.el palit 2060 aldim. Bu dandik 10yillik pc bile beni goturduyse normal kullanimda guncel diger markalar beni her turlu goturur diye pek kafaya takmıyorum. Islemci konusunda sadece karşılaştırma videoları kadarıyla bilgim var ve evet 245kf hem r5 7500ften hemde u225fden daha iyi bir islemci. Eger o gun n11de o fiyata o tarz bi sistem çıksaydı onu alirdim. Suan r5 7500fin tek avantajı var o da amd 2029a kadar destek verecek yani sistemj 2029a kadar kullanırsam son çıkan bi amd islemci ve sogutucu alip direkt takip kullanabilirim. Başka oyle abartı avantaji yok. Tamamen sana ve butcene kalmış yani. Rx9070xt sistem isteme nedenimde oyun icin 5070e gore cok daha bi ekran karti olmasi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Üstelik rx9070xt sistemler 5070lilerle neredeyse ayni fiyata
 
Acikcasi pek markalari umursamiyorum cunku 10 yil once bi casper bilgisayar aldim, 2 yil kullanıp 3 yil önceye kadar bi kenara strim. 3 yil once de en ucuz 500wlik psu, 2×8 ram ve 2.el xfx 570 ekran ksrti alip 2.5yil kullandim. 6 ay once yukseltmek istedim yine 2.el palit 2060 aldim. Bu dandik 10yillik pc bile beni goturduyse normal kullanimda guncel diger markalar beni her turlu goturur diye pek kafaya takmıyorum. Islemci konusunda sadece karşılaştırma videoları kadarıyla bilgim var ve evet 245kf hem r5 7500ften hemde u225fden daha iyi bir islemci. Eger o gun n11de o fiyata o tarz bi sistem çıksaydı onu alirdim. Suan r5 7500fin tek avantajı var o da amd 2029a kadar destek verecek yani sistemj 2029a kadar kullanırsam son çıkan bi amd islemci ve sogutucu alip direkt takip kullanabilirim. Başka oyle abartı avantaji yok. Tamamen sana ve butcene kalmış yani. Rx9070xt sistem isteme nedenimde oyun icin 5070e gore cok daha bi ekran karti olmasi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Üstelik rx9070xt sistemler 5070lilerle neredeyse ayni fiyata

Evet rx9070xt sistemler hemen hemen 5070'li sistem fiyatında oluyor. Genelde de rx9070xt ise 5070ti gücünde diyorlar. Ancak dediğim gibi amd ekran kartlarına mesafeliyim, o yüzden bütçem dahilinde en iyis 5070 olduğu için onu tercih ediyorum. Diğer konuda da haklısınız aslında çok bilindik markalarda da sorun çıkabiliyor ve hem vatanda hem diğer firmalarda bu konuda sorun yaşayanlar mevcut. Sadece aynı fiyata daha iyi işlemci alabilmek varken neden daha düşüğünü alayım diye soruyorum. Ben öyle 3-5 ayda bir güncelleme yapan birisi değilim, aldıktan sonra 2-3 sene dokunacağımı sanmıyorum. En fazla dediğin gibi 2029'daki son işlemciyi takarım yeni sokete geçmeden önce belki o kadar. Diğer yandan da şimdi bunu iade edicem, firma belki kabul etmeycek onunla uğraşıcaz vatan'ı da almış olucam iki sistemle kalıcam ya da iade onayı beklicem o sırada da vatanın indirimi bitecek diye endişeleniyorum.
 
Evet rx9070xt sistemler hemen hemen 5070'li sistem fiyatında oluyor. Genelde de rx9070xt ise 5070ti gücünde diyorlar. Ancak dediğim gibi amd ekran kartlarına mesafeliyim, o yüzden bütçem dahilinde en iyis 5070 olduğu için onu tercih ediyorum. Diğer konuda da haklısınız aslında çok bilindik markalarda da sorun çıkabiliyor ve hem vatanda hem diğer firmalarda bu konuda sorun yaşayanlar mevcut. Sadece aynı fiyata daha iyi işlemci alabilmek varken neden daha düşüğünü alayım diye soruyorum. Ben öyle 3-5 ayda bir güncelleme yapan birisi değilim, aldıktan sonra 2-3 sene dokunacağımı sanmıyorum. En fazla dediğin gibi 2029'daki son işlemciyi takarım yeni sokete geçmeden önce belki o kadar. Diğer yandan da şimdi bunu iade edicem, firma belki kabul etmeycek onunla uğraşıcaz vatan'ı da almış olucam iki sistemle kalıcam ya da iade onayı beklicem o sırada da vatanın indirimi bitecek diye endişeleniyorum.
Eger islemci degistirmeyeceksen, taksit problemin yoksa vatandaki daha mantikli olan zaten. Benim kartıma vatands 3 taksit, n11 9 taksit oldugu icin n11 mantikli geldi. Birde 1 sene sonra falan r7 7800x3d almayi planliyorum. O tarz yükseltmeyen kolay olduğu icin aldim. Senin oyle bi derdin yok. Vatandakini 58e alir 12ye fqzladan ddr5 ram takar kullanırsın. Alt tarafi 4bin fazla verirsin marka konusunda düşünme derdin olmaz. İade isi karisik, normalde isteğe bağlı iadeler zor oluyordu zaten kampanyayla aldin. Adamlar benzer sistemi 86ya satiyorlar. Acilmamis kutuyla kabul ederler diye dusunuyorum.
 

Ekler

  • 14452.webp
    14452.webp
    173.4 KB · Hit: 4
Eger islemci degistirmeyeceksen, taksit problemin yoksa vatandaki daha mantikli olan zaten. Benim kartıma vatands 3 taksit, n11 9 taksit oldugu icin n11 mantikli geldi. Birde 1 sene sonra falan r7 7800x3d almayi planliyorum. O tarz yükseltmeyen kolay olduğu icin aldim. Senin oyle bi derdin yok. Vatandakini 58e alir 12ye fqzladan ddr5 ram takar kullanırsın. Alt tarafi 4bin fazla verirsin marka konusunda düşünme derdin olmaz. İade isi karisik, normalde isteğe bağlı iadeler zor oluyordu zaten kampanyayla aldin. Adamlar benzer sistemi 86ya satiyorlar. Acilmamis kutuyla kabul ederler diye dusunuyorum.
Bence de öyle ama bakalım o farka da değer mi bu kadar uğraşmak diye de düşünüyorum. Seneye 7800xd takmak da mantıklı tabii.


Bu arada n11'de neden o kadar pahalı yazmışlar bilmiyorum ama hepsiburadada yukarıda sistem tam olarak bizim sistemin muadili. Sadece psu 750w yerine 650w. Onun haricinde benzer ve 3k daha pahalı sadece. Firmaya sordum kutuda kozmetik sorun ya da kullanıcı kaynaklı bir şey yoksa 14 gün içinde iade alıyoruz dediler ama işte insan eften püften kutuda şöyle bir şey var diyip reddederler mi diye düşünüyor. O yüzden de bazen ulan uğraşma düşünme bu kadar güzel sistem işte aç kullan diyor :D
 
Bence de öyle ama bakalım o farka da değer mi bu kadar uğraşmak diye de düşünüyorum. Seneye 7800xd takmak da mantıklı tabii.


Bu arada n11'de neden o kadar pahalı yazmışlar bilmiyorum ama hepsiburadada yukarıda sistem tam olarak bizim sistemin muadili. Sadece psu 750w yerine 650w. Onun haricinde benzer ve 3k daha pahalı sadece. Firmaya sordum kutuda kozmetik sorun ya da kullanıcı kaynaklı bir şey yoksa 14 gün içinde iade alıyoruz dediler ama işte insan eften püften kutuda şöyle bir şey var diyip reddederler mi diye düşünüyor. O yüzden de bazen ulan uğraşma düşünme bu kadar güzel sistem işte aç kullan diyor :D
En önemli etken taksit, n11 direkt axesse 9 taksit yapiyor. 9 taksit yapan başka bir yer yok. Üstelik n11 axesse yapiyor, hepsiburada gibi kendi karti bile degil. Suan 5070li olan en mantıklısı sistemlerden birine ornek veriyim.
56 bin ama parafa 6 ve axesse 5 disinda taksit yok, itopya bunu hepsiburadada satsa hepsi 6 taksit olacagi icin 68 69, n11de satsa 9taksite alınabileceği icin 75e falan satar. Turkiye gibi bir ülkede taksit cok etki yapıyor. İnsanlar sırf taksit yuzunden 50bine 5060li satilan unlost sistemlerini aliyorlar. 2.olarak bizim sistem suan 7200mhz cl38 ve 850w psu(yükseltmek yaparsam sorun yaşamam her türlü yeter 850w) kullaniyor. Hepsiburadada olan hem 650w hemde cl48 ram kullaniyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İade etmek veya etmemek sana kalmış. Eger benim gibi 9 taksite alsaydın ve maddi olarak zorlamak istemeyen birisi olsaydın, iadeyle ugrasma gayet uyguna aldın, bu sistem her türlü seni goturur falan derdim ama her türlü 6 taksite alacaksan senin tercihine kalmis
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Açılmadığı söyledin, bir sey diyeceklerini sanmam
 
En önemli etken taksit, n11 direkt axesse 9 taksit yapiyor. 9 taksit yapan başka bir yer yok. Üstelik n11 axesse yapiyor, hepsiburada gibi kendi karti bile degil. Suan 5070li olan en mantıklısı sistemlerden birine ornek veriyim.
56 bin ama parafa 6 ve axesse 5 disinda taksit yok, itopya bunu hepsiburadada satsa hepsi 6 taksit olacagi icin 68 69, n11de satsa 9taksite alınabileceği icin 75e falan satar. Turkiye gibi bir ülkede taksit cok etki yapıyor. İnsanlar sırf taksit yuzunden 50bine 5060li satilan unlost sistemlerini aliyorlar. 2.olarak bizim sistem suan 7200mhz cl38 ve 850w psu(yükseltmek yaparsam sorun yaşamam her türlü yeter 850w) kullaniyor. Hepsiburadada olan hem 650w hemde cl48 ram kullaniyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İade etmek veya etmemek sana kalmış. Eger benim gibi 9 taksite alsaydın ve maddi olarak zorlamak istemeyen birisi olsaydın, iadeyle ugrasma gayet uyguna aldın, bu sistem her türlü seni goturur falan derdim ama her türlü 6 taksite alacaksan senin tercihine kalmis
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Açılmadığı söyledin, bir sey diyeceklerini sanmam
Söylediklerinin hepsinde çok haklısın ya, eyvallah. Bu sistemi görmemiştim bu sistem de f/p olarak iyiymiş baya. Bu arada psu için akım korumalı priz ya da UPS vs aldın mı? Psu için biraz riskli diyorlardı.
Bir de ramler 7200mhz ama 7500f’in çalışabileceği maksimum 6000-6400 mhz diyorlardı. Yani ramleri maksimum mhz’de kullanamıyoruz.
 
Söylediklerinin hepsinde çok haklısın ya, eyvallah. Bu sistemi görmemiştim bu sistem de f/p olarak iyiymiş baya. Bu arada psu için akım korumalı priz ya da UPS vs aldın mı? Psu için biraz riskli diyorlardı.
Bir de ramler 7200mhz ama 7500f’in çalışabileceği maksimum 6000-6400 mhz diyorlardı. Yani ramleri maksimum mhz’de kullanamıyoruz.
Ucuz bi akim korumali prizi al, duvara tak ona da 3lu prizi tak. Ben sadece pcyi kurdum, furmark testlerini falan yaptim da henüz aktif oyun falan oynamadim bu yuzden akim korumsli priz hala almadim. Ram isi de karisik biraz aslinda. Bana da yapay zeka 6000mhz am5 işlemciler icin en iyisi falan dediydi. Sanirim daha yükseğe ayarlarında mavi ekran, oyundan atma falan yapıyormuş Baktim biosta normalde 5200de calisiyo. 7200e ayarladım. Furmark testini falan yaptim, sorun olmadı suanlik. Tabi islemciden yiyen bi oyuna girip denemek lazım.
 
Ucuz bi akim korumali prizi al, duvara tak ona da 3lu prizi tak. Ben sadece pcyi kurdum, furmark testlerini falan yaptim da henüz aktif oyun falan oynamadim bu yuzden akim korumsli priz hala almadim. Ram isi de karisik biraz aslinda. Bana da yapay zeka 6000mhz am5 işlemciler icin en iyisi falan dediydi. Sanirim daha yükseğe ayarlarında mavi ekran, oyundan atma falan yapıyormuş Baktim biosta normalde 5200de calisiyo. 7200e ayarladım. Furmark testini falan yaptim, sorun olmadı suanlik. Tabi islemciden yiyen bi oyuna girip denemek lazım.
Ben de öyle gördüm. Anakart desteklediği için ayarlanabiliyor ama işlemciden dolayı bazen oyunlarda ya da ağır yüklerde mavi ekran verebiliyormuş.
 
Geri
Top