Vali
80+
- Katılım
- 18 Nisan 2026
- Mesajlar
- 51
- Reaksiyon skoru
- 3
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
Dürüst olmak gerekirse bana kalsa ben bunu da almazdım. İnce hesapta gaming gecesi falan bekleyip 60bine rx9070xtli bi oem alirdim da işin içine taksit giriyor işte. Senin dedigin gibi vatandaki 58bindi sanirim 1 ram eklesen 70e gelecek. Eger taksit sıkıntın yoksa ve güvenilir bilindik marka arıyorsan mantikli olabilir fazladan 4 bin koymaz ama bende sadece axess kart var. Ne İncehesap nede vatanda alabiliyorum bu yuzden iade etmedim 66bine fp olarak cok iyi, yani tek ranli fiyati 54 falan oluyor 54e 5070li sistem yok suan, 56 57ye var onlarda en fazla 5 taksit oluyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Suanlik pek oyun oyanamadim sadece kurdum furmark testlerini falan yaptim. Bi sorun yok suanlik
Tabiiki taksit olsa daha rahat ödenir ama taksit çok elzem değil benim için. Vakıf world, paraf ve bonus var, birisine taksit olmasa diğerine mutlaka oluyor. 6 olmasa 3 taksit oluyor. Ekran kartında ben NVIDIA tercih ediyorum, amd düşünmedim hiç. Öte yandan da yükseltme açısından amd işlemcileri daha çok seviyorum. Vatandaki u5 245kf için 9600x dengi diyorlar ancak son yıllarda intel işlemcilerde biraz sıkıntı var. Orada da o düşündürüyor. GG'nin sistemi de dediğim gibi baya iyi f/p bir ürün. Sadece dediğim gibi daha bilindik msi gskill gibi markalar kullansam uzun vadede daha mı rahat ederim diye düşünüyorum sadece. Yoksa hemen hemen aynı fiyata gelecek iki sistem de.