Yardım OLED Ekranın Yanındaki Düz Şeritler Normal mi ?

Katılım
26 Kasım 2025
Mesajlar
21
Reaksiyon skoru
0
Monitörü incelerken kenarlarında siyah kısım ve normal ekran arasında gri şeritler fark ettim. Bu her tarafta eşit değil yukarıda , aşağıda ve sağda bulunuyor. Bu normal mi ? Ayrıca yukarıda yeşil aşağıda mor olucak şekilde çok ince bir şey var ?

Model : GIGABYTE GO27Q24

 

Ekler

  • WhatsApp Image 2026-06-20 at 19.32.10 (1).webp
    WhatsApp Image 2026-06-20 at 19.32.10 (1).webp
    654.3 KB · Hit: 35
  • WhatsApp Image 2026-06-20 at 19.32.10.webp
    WhatsApp Image 2026-06-20 at 19.32.10.webp
    139.2 KB · Hit: 36
  • WhatsApp Image 2026-06-20 at 19.32.11 (1).webp
    WhatsApp Image 2026-06-20 at 19.32.11 (1).webp
    561.6 KB · Hit: 34
  • WhatsApp Image 2026-06-20 at 19.32.11.webp
    WhatsApp Image 2026-06-20 at 19.32.11.webp
    369.4 KB · Hit: 35
Monitörü incelerken kenarlarında siyah kısım ve normal ekran arasında gri şeritler fark ettim. Bu her tarafta eşit değil yukarıda , aşağıda ve sağda bulunuyor. Bu normal mi ? Ayrıca yukarıda yeşil aşağıda mor olucak şekilde çok ince bir şey var ?

Model : GIGABYTE GO27Q24

Korkmana gerek yok. Oled yanmalari onlemek için pixel kaydirma yaomasi için. Osb menusunde o ayarin hassasiyet derecesi vardir. Cok dikkat etmedigin sürece hareket ettigini fark etmezsin
Kapaliysa bu ayar acmani tavsiye ederim
 
Korkmana gerek yok. Oled yanmalari onlemek için pixel kaydirma yaomasi için. Osb menusunde o ayarin hassasiyet derecesi vardir. Cok dikkat etmedigin sürece hareket ettigini fark etmezsin
Kapaliysa bu ayar acmani tavsiye ederim
Anladım ben de o düz gri şeritlerde panelden dolayı sıkıntı mı var acaba diye düşündüm.
 
Geri
Top