üzgünArmut
80+
- Katılım
- 26 Kasım 2025
- Mesajlar
- 21
- Reaksiyon skoru
- 0
Monitörü incelerken kenarlarında siyah kısım ve normal ekran arasında gri şeritler fark ettim. Bu her tarafta eşit değil yukarıda , aşağıda ve sağda bulunuyor. Bu normal mi ? Ayrıca yukarıda yeşil aşağıda mor olucak şekilde çok ince bir şey var ?