Çözüldü✓ Xfx RX 6600 XT – Fhc01 Hatası ve Oyunlarda 10-15 Dk Sonra Sürekli Çökme

aimgod

80+
Katılım
27 Haziran 2024
Mesajlar
57
Reaksiyon skoru
16
Merhaba,


XFX RX 6600 XT ekran kartı kullanıyorum ve uzun süredir ciddi bir stabilite sorunu yaşıyorum. Sorun sadece tek bir oyunda değil, birden fazla oyunda aynı şekilde gerçekleşiyor.


Sorun:


  • Forza Horizon 6 dahil birçok oyunda
  • Ortalama 10–15 dakika (bazen daha erken) sonra oyun çöküyor
  • FHC01 hata kodu alıyorum
  • Oyun kapanıyor veya direkt masaüstüne atıyor

Denediğim çözümler:


  • Farklı AMD sürücü versiyonları (temiz kurulum DDU ile dahil)
  • Windows 10 / Windows 11 farklı sürümler
  • BIOS ve chipset güncellemeleri
  • GPU tuning (underclock / undervolt / stock ayarlar)
  • Oyun dosyalarını doğrulama
  • Farklı oyunlarda test (sorun genelde tekrar ediyor)
  • Isı değerleri kontrol edildi, aşırı ısınma yok
 

Ekler

  • Screenshot_1.webp
    Screenshot_1.webp
    80.3 KB · Hit: 15
Merhaba,


XFX RX 6600 XT ekran kartı kullanıyorum ve uzun süredir ciddi bir stabilite sorunu yaşıyorum. Sorun sadece tek bir oyunda değil, birden fazla oyunda aynı şekilde gerçekleşiyor.


Sorun:

  • Forza Horizon 6 dahil birçok oyunda
  • Ortalama 10–15 dakika (bazen daha erken) sonra oyun çöküyor
  • FHC01 hata kodu alıyorum
  • Oyun kapanıyor veya direkt masaüstüne atıyor

Denediğim çözümler:

  • Farklı AMD sürücü versiyonları (temiz kurulum DDU ile dahil)
  • Windows 10 / Windows 11 farklı sürümler
  • BIOS ve chipset güncellemeleri
  • GPU tuning (underclock / undervolt / stock ayarlar)
  • Oyun dosyalarını doğrulama
  • Farklı oyunlarda test (sorun genelde tekrar ediyor)
  • Isı değerleri kontrol edildi, aşırı ısınma yok
Birden fazla neden olabilir. Umarım donanımsal değil yazılımsaldır.
Tek 8 pin ile çalışıyor yanlış bilmiyorsam 6600 xt. O yüzden güçten yana sorun olmaması lazım.
PSU kaç watt. Sistem parçaların neler?
Oyunlarda anlık olarak masaüstüne atması, Ramden dolayı da olabilir.PSU da olabilir. PSU her zaman sistemi reset attırmaz.
BIOS tan ram leri stok hale getirip denedin mi ?
-İşlemci, ram ve gpu da herhangi bir xmp/expo, oc ve uv olmadan stok halde dene önce.
-MPO yu iptal etmeyi dene.
 
Tatildeydim hocam yeni döndüm şu an ramleri stock haline getirip deniyorum 3600 mhz di XMP kapatacağım
 
Psu nedir
 
Hocam sorunu çözdüm sorun ramlerdeymiş neden bilmiyorum ama 3600mhz de sorun var 3533 yaptım ve FLCK ayarını da 1733 yaptım hiçbir sorun kalmadı
Güzel 67 mhz hiç bir şey fark ettirmez stabil neyse öyle kullanmaya devam et üstüne çıkmaya uğraşma kardeşim iyi oyunlar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,996
Mesajlar
11,083,162
Üyeler
198,225
Son üye
ka1zen
Geri
Top