U5 245k 5070li Sistem Yorum İstiyorum

İslemcini yükseltmek gibi bir düşüncen varsa AM5 platformunda kalman sadece mantıklı değil aşağı yukarı zorunlu. LGA1851 artık yeni islemci almayacak. Son gelen 250K ve 270K Plus işlemciler son yeni nesil işlemcilerdi.

Topladigin sistem toplam 110K civarı tutuyor, bu paraya 5080 toplanabilir tabii ki ama böyle bir fiyat performans takıntın yok anladığım kadarı ile.

Taban alanın dar ve mATX bir sisteme ihtiyacın var, 32GB RAM'e de ihtiyacın var vesaire. Her türlü bundan daha güçlü bir sistem çıkabilir ortaya.


ATX bir kasa fakat belirttiğiniz ölçülere uyuyor.



İki adet 2x24 olacak şekilde




Bu şekil bir sistem 115k civarı tutuyor. Tabii ki parçalar fazlası ile kaliteli seçildiği için bu şekilde. 5080 bile olmasa en azından 5070 Tİ çok rahat çıkabilir fakat ihtiyacınız yok anladığım kadarı ile. Yine de şahsen 48 yerine 24 ram'de kalır ve en azından 5070 Tİ alırdım.
 
1781689073454.webp

selamlar benzer bir hazır sistemi arkadaş için özelleştirdim bugün. fikir olur diye paylaşıyorum : https://www.itopya.com/rndonanimnoi...sigeforcertx507012gb16gbddr51tbm2ssdoe_h33465
resimdeki gibi özelleştirince 89800 TL gibi bir fiyatı oldu
 
sürekli ağır iş altında kullanmam sorun çıkarır mı bütçenin dibini sıyırdım zaten
Hocam o konu ile ilgili çok bir bilgim yok. Daha iyi bilenlerden duymanız daha iyi olur. Benim verebilceğim tek tavsiye sıcaklıklara dikkat ederseniz ideal aralıkta tutarsanız çok büyük sorunlar çıkmaz.
 
İslemcini yükseltmek gibi bir düşüncen varsa AM5 platformunda kalman sadece mantıklı değil aşağı yukarı zorunlu. LGA1851 artık yeni islemci almayacak. Son gelen 250K ve 270K Plus işlemciler son yeni nesil işlemcilerdi.

Topladigin sistem toplam 110K civarı tutuyor, bu paraya 5080 toplanabilir tabii ki ama böyle bir fiyat performans takıntın yok anladığım kadarı ile.

Taban alanın dar ve mATX bir sisteme ihtiyacın var, 32GB RAM'e de ihtiyacın var vesaire. Her türlü bundan daha güçlü bir sistem çıkabilir ortaya.


ATX bir kasa fakat belirttiğiniz ölçülere uyuyor.



İki adet 2x24 olacak şekilde




Bu şekil bir sistem 115k civarı tutuyor. Tabii ki parçalar fazlası ile kaliteli seçildiği için bu şekilde. 5080 bile olmasa en azından 5070 Tİ çok rahat çıkabilir fakat ihtiyacınız yok anladığım kadarı ile. Yine de şahsen 48 yerine 24 ram'de kalır ve en azından 5070 Tİ alırdım.
Hocam 2. sayfaya geçtiğimizi görmemişim biraz geç fark edebildim sizi. Beni büyük oranda aydınlattınız diyebilirim sorum şu ram'in tekini almayıp ekran kartını yükseltip sonra 2. ram'i eklemek ne kadar mantıklı uyum sorunu olur mu ne kadar değer eğer bunu yapmaya karar verirsem neye dikkat etmem lazım cevaplarsanız sevinirim. (İşlemciyi zaten arka planda yükselttim bundan sonra değiştirme ihtiyacı duymam diye düşünüyorum)
 
Hocam 2. sayfaya geçtiğimizi görmemişim biraz geç fark edebildim sizi. Beni büyük oranda aydınlattınız diyebilirim sorum şu ram'in tekini almayıp ekran kartını yükseltip sonra 2. ram'i eklemek ne kadar mantıklı uyum sorunu olur mu ne kadar değer eğer bunu yapmaya karar verirsem neye dikkat etmem lazım cevaplarsanız sevinirim. (İşlemciyi zaten arka planda yükselttim bundan sonra değiştirme ihtiyacı duymam diye düşünüyorum)
RAM'in aynısını alırsanız hiçbir sıkıntı olmaz, istediğiniz zaman yükseltebilirsiniz. 9950X alırsanız zaten yükseltme ihtiyacı duyacağınız zaman geldiğinde sektör bambaşka yerlere gitmiş olacaktır. Belki kasa toplamak gibi bir olay bile kalmayacak.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,454
Mesajlar
11,077,447
Üyeler
198,139
Son üye
Woxified
Geri
Top