Ana Konu Amazon Depo 2.El İndirimli Ürünler Dip Fiyatlar

Beyler ben bunu aldım ama emin olamadım. Evde 6 yıllık arçelik a55L modeli var. İptal edesim var.
 

Ekler

  • Ekran Resmi 2026-06-20 21.58.25.webp
    Ekran Resmi 2026-06-20 21.58.25.webp
    44.8 KB · Hit: 169
Sen iptal et kardeşim çok içine battıysa arkandan hemen ben çekeyim :D TV lazım. iFFALCON aldım 3 gündür kargolamadı.
Valla acayip kararsız kaldım acil ihtiyacım yok fakat elimdekinden sıkıldım. :D
 
Kendim kullanıyorum güzel kulaklık fakat kulak girişleri çok büyük. Kulak kanalın darsa ağrı yapar. Bunun yerine sıfırı 2700TL olan Kefine Klean öneririm. Şu an ederinden çok yüksek fiyata satılıyorlar Zero'lar.
Hocam bende şuan Earacoustic VSA MAX ve Aful performer 5 var. Aful güzel baya ama bassları istediğim gibi güçlü değil ben basshead biriyim o yüzden böyle kulağımda basları hissetmek için başka ıemler bakıyorum ne dersin bass performansı nasıl bunun itiyor mu havayı güm güm :D ? Zero red daha baslı diyorlar empedans adaptörü varmış
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,454
Mesajlar
11,077,447
Üyeler
198,139
Son üye
Woxified
Geri
Top