❌İndirim Bitti! 4700 TL Steelseries Arctis Nova 7p Gen 2 Magenta

Valla beyaz olsa kullancaktım pembe diye satıp beyazını alcam helal edin
 
iki dakika önce şansa aldim bedavaya geldi:hoba:
Ekran görüntüsü_21-6-2026_1824_www.amazon.com.tr.webp
 
7x modelini kullanıyorum şarjı çabuk bitiyor bence kalan her açıdan mükemmel
 
Geri
Top