❌İndirim Bitti! 4700 TL Steelseries Arctis Nova 7p Gen 2 Magenta

Valla beyaz olsa kullancaktım pembe diye satıp beyazını alcam helal edin
 
iki dakika önce şansa aldim bedavaya geldi:hoba:
Ekran görüntüsü_21-6-2026_1824_www.amazon.com.tr.webp
 
7x modelini kullanıyorum şarjı çabuk bitiyor bence kalan her açıdan mükemmel
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top