Hani biz havalıyız dostum ya ağlamıyoruz falan algısı değil gerçek bir şey hocam aynı şeyi bende yaşıyorum. Aslında geçmişte insan ilişkilerine dair sağlam tokat yiyen insanlar zamanla kendini güvene alıyor. Zamanla o güzelim duyguları şartlardan dolayı bastırıyor. Bir duyguyu bastırınca nolur mu ?
Aslında ağlayamamanın yanında gülemiyorsunda. Bir paragraf sorusuna gelmiştim, adama neden mutsuzsunuz bay x diyorlardı, adam ise mutsuz değilim mutlu değilim diyordu ben ve seninkiside aynı özet işte.
Yani elbet tamamen duygusuz birisi olmuyorsun merhamet duygusu yufka yüreklilik yani bunlar insanda yine duruyor fakat o ağlama mutluluk stres üzüntü korku bunları eskisi gibi hissedemiyorsun. İnsanı yapan da bu duygular değil mi zaten ...