144hz peek
80+
- Katılım
- 13 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 7
- Reaksiyon skoru
- 0
Teşhir ürünmüş alınmaz
Geçen ay 18K ya verdi yine vatan ama yetişemedim mağazaya gidene kadar çektiler…5060Ti larda sıkıntı var hocam heralde. Yüksek ihtimal üretimi falan az. Hiç indirime girmiyor. Bayadır takip ediyorum ederi maks 23 24 olan kart 26 27 den aşşa düşmüyor ne hikmetse. 5060Ti lı OEM ler 5070 lerden daha pahalı.
E-ticaret yerlerinden f/p sistemleri 9 taksitle almakta bı seçenek olabilir hocam.böyle ürün almak insanı kanser eder bi sistemi dizemedim
EVET HOCAM DA Yapacak bir şey yok artık bulaştımE-ticaret yerlerinden f/p sistemleri 9 taksitle almakta bı seçenek olabilir hocam.