🔥İndirim Zotac Rtx5060ti 16 GB Amp 24.809 TL (Denizli Mağazasında)

kyemre058

80+ Gold
Katılım
29 Mart 2026
Mesajlar
5,290
Reaksiyon skoru
2,578
dün bunu ilk gördüm dedim paylaşmıyım söverler. Bende almadım dün İstanbulda falan vardı meğersem harbiden ucuzmuş :D
 
Denizli yenişehir mağazasında stok mevcut. Gaziantep Prime Mall mağazasında da teşhir olarak satılıyor.

umarım o çevreden biri çıkar forumda😃
 
dün bunu ilk gördüm dedim paylaşmıyım söverler. Bende almadım dün İstanbulda falan vardı meğersem harbiden ucuzmuş :D
5060Ti larda sıkıntı var hocam heralde. Yüksek ihtimal üretimi falan az. Hiç indirime girmiyor. Bayadır takip ediyorum ederi maks 23 24 olan kart 26 27 den aşşa düşmüyor ne hikmetse. 5060Ti lı OEM ler 5070 lerden daha pahalı.
 
5060Ti larda sıkıntı var hocam heralde. Yüksek ihtimal üretimi falan az. Hiç indirime girmiyor. Bayadır takip ediyorum ederi maks 23 24 olan kart 26 27 den aşşa düşmüyor ne hikmetse. 5060Ti lı OEM ler 5070 lerden daha pahalı.
evet biraz ilginç 5060ti bende uzaktan takip ediyorum
 
5060Ti larda sıkıntı var hocam heralde. Yüksek ihtimal üretimi falan az. Hiç indirime girmiyor. Bayadır takip ediyorum ederi maks 23 24 olan kart 26 27 den aşşa düşmüyor ne hikmetse. 5060Ti lı OEM ler 5070 lerden daha pahalı.
5060ti 16gb ve 5070ti da üretim neredeyse hiç yok, özellikle dil modeli çalıştıranlar için 16gb çok önemli olduğundan 5070 in 12gb yetersiz kalıyormuş
 
5060Ti larda sıkıntı var hocam heralde. Yüksek ihtimal üretimi falan az. Hiç indirime girmiyor. Bayadır takip ediyorum ederi maks 23 24 olan kart 26 27 den aşşa düşmüyor ne hikmetse. 5060Ti lı OEM ler 5070 lerden daha pahalı.
16gb vram olması cezbediyor ellağam bak 5070 e 12gb :D
 
5060Ti larda sıkıntı var hocam heralde. Yüksek ihtimal üretimi falan az. Hiç indirime girmiyor. Bayadır takip ediyorum ederi maks 23 24 olan kart 26 27 den aşşa düşmüyor ne hikmetse. 5060Ti lı OEM ler 5070 lerden daha pahalı.
5060ti 16gb ile 5070ti 16gb Nvidia kendi kartıni üretmek istemiyor olabilir. 5070, 5080 5060ti 8gb daha az satıyor herhalde
 
5060 ti karta 16 Gb vram koyup hangi akla hizmet 5070’e 12 Gb vram konulur ki aklım almıyor. Şimdi denilecek ki Ram krizi, hiç de alakası yok 4000 serisinde de aynı şey vardı. 3060’ta 12 Gb vram varken 3070 ve 3070 ti 8 Gb, 3080 10 Gb vram bulunduruyordu. Belki ben çok cahil olduğumdandır ama hiç mantıklı değil
 
5060ti 16gb ile 5070ti 16gb Nvidia kendi kartıni üretmek istemiyor olabilir. 5070, 5080 5060ti 8gb daha az satıyor herhalde
hocam konu dışı ama ben bu vram politikasını bir türlü anlayamadım geçmiştede bunu yaptılar misal 5060ti neden 12gb değil yada zamanında 3060ti/3070 değilde neden 3060 12gb idi garip geliyor satış politikası desem ortada bir masraf da var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5060 ti karta 16 Gb vram koyup hangi akla hizmet 5070’e 12 Gb vram konulur ki aklım almıyor. Şimdi denilecek ki Ram krizi, hiç de alakası yok 4000 serisinde de aynı şey vardı. 3060’ta 12 Gb vram varken 3070 ve 3070 ti 8 Gb, 3080 10 Gb vram bulunduruyordu. Belki ben çok cahil olduğumdandır ama hiç mantıklı değil
hele ki 3060ti/3070 neysede 6800xt 16gb olupta 3080 10gb olması da garipti
 
5060 ti karta 16 Gb vram koyup hangi akla hizmet 5070’e 12 Gb vram konulur ki aklım almıyor. Şimdi denilecek ki Ram krizi, hiç de alakası yok 4000 serisinde de aynı şey vardı. 3060’ta 12 Gb vram varken 3070 ve 3070 ti 8 Gb, 3080 10 Gb vram bulunduruyordu. Belki ben çok cahil olduğumdandır ama hiç mantıklı değil
5060Ti'ın 8-16 versiyonu yerine tek 12 GB modeli olmalıydı. 5070 de direk 16 GB çıkmalıydı bence. 5080 de 24 GB vram olsa çok daha mantıklı hareketler olmuş olurdu nvidia açısından diye düşünüyorum. 5080 Almanın pek bir mantığı kalmıyor çünkü. 5060Ti da 5070 fiyatında nerdeyse. NVIDIA tarafında alınması tek mantıklı kart 5070Ti zaten diğerleri çok gereksiz pahalı veya yetersiz. Saçma bir politika izlenilmiş.
 
Geri
Top