yusuf7878
80+ Silver
- Katılım
- 26 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 3,036
- En İyi Cevap
- 1
- Reaksiyon skoru
- 1,817
O kasana ucu ucuna sığıyorsa Ocypus asla sığmaz. 164mm uzunluğunda o. Üzülme.kasama ucu ucuna sığıyor bilemedimki kötümü ya thermalright
O kasana ucu ucuna sığıyorsa Ocypus asla sığmaz. 164mm uzunluğunda o. Üzülme.kasama ucu ucuna sığıyor bilemedimki kötümü ya thermalright
7500fİşlemci neydi
yok hocam thermalrightinki 154 mmO kasana ucu ucuna sığıyorsa Ocypus asla sığmaz. 164mm uzunluğunda o. Üzülme.
thermalright yeterli hocam o zaman çok kafana takmana gerek yok.7500f
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
yok hocam thermalrightinki 154 mm
Bu fiyat skalasındaki ürünlerde görebileceğin aşşa yukarı en büyük indirim zaten 200 300 liralardır hocam dahası pek olmaz genelde.beyler ben aylardır takıpteyım aylaredır fıyatı 1699tl ıdı 200 tl ıcın yangın cıkarmayın daha da duser
tamamdır hocam sağolunthermalright yeterli hocam o zaman çok kafana takmana gerek yok.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bu fiyat skalasındaki ürünlerde görebileceğin aşşa yukarı en büyük indirim zaten 200 300 liralardır hocam dahası pek olmaz genelde.
Ocypus'dan bahsediyordum. Thermalright bile ucu ucunayken o asla sığmaz yani.yok hocam thermalrightinki 154 mm
anladım hocam teşekkür ederim sağolunOcypus'dan bahsediyordum. Thermalright bile ucu ucunayken o asla sığmaz yani.
Beyler bi yardım etseniz lütfen7800x3d soğutur mu kasa xpg defender pro
Çok rahat soğutur hocam zaten TDP değeri 250w yazıyor bilgilerinde. Sadece kasanın CPU soğutucu yükseklik desteğine dikkat edin, biraz hacimli bir soğutucu bu.Beyler bi yardım etseniz lütfen
14900ks de soğutur o zaman aldım hemen 1 taneÇok rahat soğutur hocam zaten TDP değeri 250w yazıyor bilgilerinde.
170 mm maks bu soğutucu ise 160 mm olur mu hocamÇok rahat soğutur hocam zaten TDP değeri 250w yazıyor bilgilerinde. Sadece kasanın CPU soğutucu yükseklik desteğine dikkat edin, biraz hacimli bir soğutucu bu.
79 derece fazla sicakmis hocam 420mm aioya gecin istersenizBende 7500f var Thermalright Burst Assassin 120 SE 6 borulu model kullanıyorum. Buna geçilir mi? Tam yükte 79 oyunlarda 67 68 derece görüyor? Daha iyi soğutma alır mıyım?