Hangi Telefonu Almalıyım ?

Ben s25 edge alırdım düz s25 veya.
 
s25 edge güzel bende 13 satıp onu düşünüyorum
 
IPHONE 16 IPHONE 17E SAMSUNG S25 EDGE sizce hangisi ?
iPhone 16 alınır direkt, 17E 16 nın yanında her yönden zayıf sayılır, S25 Edgeyi de çok sevmiyorum (ama Android severim cihaz da hoşuma gitti dersen yine değerlendir kötü cihaz değil)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kamera konusundan en iyi hangisi
Arka kamerada 16 ile S25 Edge kapışır 17e geride.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,200
Mesajlar
11,085,238
Üyeler
198,264
Son üye
Komutakontrol
   
Geri
Top