Ya Hoca En Kötü 2'li Kiti Satarsıntakmak mesel degıl sıstem kendını boot edecekmı her ıslemcıanakat ram kombınasyonu desteklemıyor
ya gemini ya gpt
yarını bekle iptal edilmesin konuşuruz. 12 eder benceValla ben ayarında 1 adet 6000liği aldım. Amacım 2. Elden satmak. Kaça okuturum bu meredi gelirse? Ekran kartı alacaktım ona bütçe olur.
rahat 17-18 giderValla ben ayarında 1 adet 6000liği aldım. Amacım 2. Elden satmak. Kaça okuturum bu meredi gelirse? Ekran kartı alacaktım ona bütçe olur.
vatan daha büyük bir şirket değil mi? uzun vadede elinde kalacak stokları ucuzdan satsa yine kar edecek ki yalnızca bilgisayar ürünleri de satmıyorlar.vatan ***** mıydı da diyip geçemedi?
Her zaman sanal kart hocam da patlasa bile harcama itirazi yapabiliyosun aslinda patlatamıyorlar. Sadece bir kac hafta sinir bozucu geciyorLa iptalide geçtim kartı patlatmazlar inşallah limit yüksek kartın bi içkillendim internetten alışveririşi kapatayımmı ki
96gb rami 21bin TL ye sattılar. 40'a koysa bile satardı.vatan daha büyük bir şirket değil mi? uzun vadede elinde kalacak stokları ucuzdan satsa yine kar edecek ki yalnızca bilgisayar ürünleri de satmıyorlar.