Havit H2230d Alınır mı?

Alınmaz, bütçeniz nedir?

Akakçe fiyatına göre öneri yapacağım. Bütçe çok zorlanmıyorsa şu ürün kulak pedinden dolayı tercih edilir.

Ama bunlar JAK kulaklık, genelde de giriş, orta seviye (Türkiye'nin %80'nin kullandığı anakartlar= anakartlarda ses boğuk ve az gelir. Kaliteli de değildir. En kötü ses kartı olan bir kulaklık alsanız daha iyi olur.

Kabaca bütçeyi ₺300 civarı artırıp ₺800 şu ürünü alırsanız daha iyi olur.

Belki N11, Pazarama, Idefix, D&R kuponları falan kovalanabilir.

Voldon X almak zorundaysanız da şu konuda önerdiğim ayarları yaparak ses şiddeti ve boğukluğunu çözebilirsiniz.

 
Türk Telekom müşterisiysen, D&R'a ₺200-300 civarı bir kupon veriyor. O kuponu da dahil edersen şu kulaklık uyguna geliyor. Ses kartı olduğundan bunu da alabilirsin. Kugon pedleri daha rahat, bütçe çıkıyorsa ilk seçeneğiniz o olsun.

 
Geri
Top