Lg 27g640a-B Vs Aoc Q27g4zr

AOC modelini kullanıyorum. 9 ay önce 10.5 yada 11k’ya aldım. İndirime girip fiyatının düştüğünü hiç görmedim. Aksi şekilde hiç zamlanmıyorda
 
memnunum güzel cihaz. Tipik kullanıcıyım. Özelliklerinden o kadar anlamam. Forumda 2k monitör rehberi var oradan daha iyi bilgi edinirsiniz. Bütün ihtiyaçlarıma cevap veriyor eksik bir şey hissetmiyorum. Ama sizin ne beklediğiniz de önemli. Özetle memnunum
 
lg derdim her ikiside güzel ve pek kroniği yok ikisininde ama lg daha iyi bazı konularda hz renk derinliği gibi
40 Hz benim için önemli değil de IPS ekran da olsa güzel renk görmek istiyorum. Ben de biraz araştırdım da dediğiniz gibi LG'nin renkleri daha iyiymiş.
 
LG isim olarak daha öne çıkan bir firma , ben aoc kullanıyorum gayet memnunum hoparlörü de yeterli seviyede bence.
 
40 Hz benim için önemli değil de IPS ekran da olsa güzel renk görmek istiyorum. Ben de biraz araştırdım da dediğiniz gibi LG'nin renkleri daha iyiymiş.
hayırlı olsun o zaman başka sorunuz varmı
 
hayırlı olsun o zaman başka sorunuz varmı
Yani 1 aydır çok model araştırdım Philips Envia modeli, KTC'nin H27E6 gibi ama hepsinde kronik sorun vardı. Başlığa yazdığım AOC'da da sanırım ufaktan problemler var ama LG için kronik bir sorun göremedim. Umarım pişman olmam.
 
Yani 1 aydır çok model araştırdım Philips Envia modeli, KTC'nin H27E6 gibi ama hepsinde kronik sorun vardı. Başlığa yazdığım AOC'da da sanırım ufaktan problemler var ama LG için kronik bir sorun göremedim. Umarım pişman olmam.
lf güzel modeldir pişman ediceğini sanmam aoc konusunda g4 kasaları g3 ve g3 ye göre baya sorunsuz diye biliyorum lg de en fazla ısınma problemi olabilir oda tasarımsal bişi
 
11-12K bütçem var. Sizce bunlar daha indirime girer mi yoksa alayım mı? Hangisini önerirsiniz? Kronik sorunu olmaması benim için önemli.

LG 27G640A-B

AOC Q27G4ZR

LG i alıp iade ettim sebebi daha önceden iade ürünü yollamalarıydı görüntüsü güzel hopörler ses veriyor iste haber falan dinlersin kötü ama monitör için okey en büyük eksisi aşırı sallanıyor monitör en yüksekte iken .
 
LG i alıp iade ettim sebebi daha önceden iade ürünü yollamalarıydı görüntüsü güzel hopörler ses veriyor iste haber falan dinlersin kötü ama monitör için okey en büyük eksisi aşırı sallanıyor monitör en yüksekte iken .
En yüksekte hiç kullanmam sanırım ya. En altlara yakın kullanıyorum genelde. İade ürünü olduğunu nasıl anlamıştınız? Bir de satıcısı kimdi?
 
En yüksekte hiç kullanmam sanırım ya. En altlara yakın kullanıyorum genelde. İade ürünü olduğunu nasıl anlamıştınız? Bir de satıcısı kimdi?
prorenk diye biyerdi daha önceden kutu açılmış izleri vardı bir şeyler yapıştırılıp sökülmüş kutudan kağıtlar falan birde paketlemeden.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,923
Mesajlar
11,082,546
Üyeler
198,218
Son üye
okansabancioglu
Geri
Top