❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

Az önce aradım inceyi firmadan bilgi bekliyoruz ona göre bilgilendirme yapacağız dediler muhtemelen fiyat hatası oldu diye de ekledi yani iptal yicek
ben tebilonu aradığımda sistemsel hata olmuş, gece olduğu için de düzeltemedik dediler.
 
Goodram 64 gb ı 46bin tl ye almıştım ben. Sizce fiyatı nasıl? Amd expo desteği var mı göremedim. Bir de 1.45v olması ne gibi dezavantajı olur bilgi verebilir misiniz ?
 

Ekler

  • IMG_6972.webp
    IMG_6972.webp
    91.3 KB · Hit: 116
Hocam Sinerji, Tebilon'da da ayni anda olmasindan dolayi fiyat hatasi isini biraz garipsedim ya ben
Bence toptan aldiklari yer fiyati yanlis girdi sonra da bu firmalar ayni yerden satin aldigi icin onlardaki sistem de %50 karla sat gibi bir otomatik sistem oldugu için hepsi bianda bu fiyatlari girdi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Goodram 64 gb ı 46bin tl ye almıştım ben. Sizce fiyatı nasıl? Amd expo desteği var mı göremedim. Bir de 1.45v olması ne gibi dezavantajı olur bilgi verebilir misiniz ?
Pek iyi degil gibi geldi
 
106 sayfanın özeti ne kavga eden var mı?
 
Bence bu firmalar vadeli işlemlerinin yaklaştığı bu günlerde paraya sıkıştılar, zaten yasada da açık var diyip sahte indirimli böyle koydular sonra da çaktılar millete paralarını havuza attılar ödemeyi yapıp iptal çekecekler. En azından faizden kurtuluruz kafasıyla yaptılar kesin. Bunun ciddili üzerine gidilmesi gerekiyor, eğer böyle bişey var ise insanların parasını haksız hukuksuz kullanmış olurlar. Kendi düşüncemdir kesinlik içermez, dava yemeyelim durduk yerde okur dava ederler falan ama bunun hakkında düzgün bir kamuoyu açıklaması yapmak zorundalar insanların parası ellerinde duruyor şuan. Bir ürün stokta varsa vardır yoksa yoktur. Yoksa iptal çekersin zaten
 
10 liralık ürünü anlaşıp 20 liradan fiyatlandırıyorlar. Sonra sırayla 16 a düşürüp bizi gasp ediyorlar. Harika sistem kurmuşlar.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Geri
Top