ben tebilonu aradığımda sistemsel hata olmuş, gece olduğu için de düzeltemedik dediler.Az önce aradım inceyi firmadan bilgi bekliyoruz ona göre bilgilendirme yapacağız dediler muhtemelen fiyat hatası oldu diye de ekledi yani iptal yicek
ben tebilonu aradığımda sistemsel hata olmuş, gece olduğu için de düzeltemedik dediler.Az önce aradım inceyi firmadan bilgi bekliyoruz ona göre bilgilendirme yapacağız dediler muhtemelen fiyat hatası oldu diye de ekledi yani iptal yicek
Hocam Sinerji, Tebilon'da da ayni anda olmasindan dolayi fiyat hatasi isini biraz garipsedim ya benAz önce aradım inceyi firmadan bilgi bekliyoruz ona göre bilgilendirme yapacağız dediler muhtemelen fiyat hatası oldu diye de ekledi yani iptal yicek
Bence toptan aldiklari yer fiyati yanlis girdi sonra da bu firmalar ayni yerden satin aldigi icin onlardaki sistem de %50 karla sat gibi bir otomatik sistem oldugu için hepsi bianda bu fiyatlari girdiHocam Sinerji, Tebilon'da da ayni anda olmasindan dolayi fiyat hatasi isini biraz garipsedim ya ben
Pek iyi degil gibi geldiGoodram 64 gb ı 46bin tl ye almıştım ben. Sizce fiyatı nasıl? Amd expo desteği var mı göremedim. Bir de 1.45v olması ne gibi dezavantajı olur bilgi verebilir misiniz ?
PahalıGoodram 64 gb ı 46bin tl ye almıştım ben. Sizce fiyatı nasıl? Amd expo desteği var mı göremedim. Bir de 1.45v olması ne gibi dezavantajı olur bilgi verebilir misiniz ?
İade edip etmemekte kararsız kalmıştım zaten teşekkür ederimPahalı
Gelip gelmeyeceği üzerinde hepsi ve gelmeyecek.106 sayfanın özeti ne kavga eden var mı?
Birkac sayfa once vardi onun disinda 6.5kya 32 ram aldik iade edilmesin duasi106 sayfanın özeti ne kavga eden var mı?
İade et 30-35 arası çok çok rahat bulursun 32x2 belki daha ucuza bile bulursun denk getirirsen.İade edip etmemekte kararsız kalmıştım zaten teşekkür ederim
vatan babayı anladığımız günGelip gelmeyeceği üzerinde hepsi ve gelmeyecek.