https://www.rampage.com.tr/products...mPJN8Afuc0JHi7rCLnhEhHuhCm6ECTb_husXVbgCX4xXM arkadaşlar rampage force v995 neden çok ucuz alınır mı? iyi bişeye benziyo
hocam ben pxn v10 ultra yada pro almayı düşünüyodum moza r3 vs de düşünoyrumo kadar iyi değil bütçe ne
v10 ultra al iştebide vites var yanında 12 bine çok ucuz bence
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
hocam ben pxn v10 ultra yada pro almayı düşünüyodum moza r3 vs de düşünoyrum
tamamdır iyi direksiyon dimiv10 ultra al işte
yakın zamanda almanyaya gideceğim 200 euroymuş fiyatıda iyi olduv10 ultra al işte
evet, r3 al ama benzer fiyattaysa bence. almanyadan getirirken zor olmaz umarım kutuları biraz büyüktamamdır iyi direksiyon dimi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
yakın zamanda almanyaya gideceğim 200 euroymuş fiyatıda iyi oldu
hocam kutusuundan cıkarıp getiririm onda sıkıntı yok bide ödedigin vergiyi alabiliyosun yüzde 10 180 euroya düşüyo bide moza r3 de vergi indirimiyle beraber 230 euroya düşüyoevet, r3 al ama benzer fiyattaysa bence. almanyadan getirirken zor olmaz umarım kutuları biraz büyük
Çöp olduğu için.https://www.rampage.com.tr/products...mPJN8Afuc0JHi7rCLnhEhHuhCm6ECTb_husXVbgCX4xXM arkadaşlar rampage force v995 neden çok ucuz alınır mı? iyi bişeye benziyo
biliyorum king ben de geçen ay almanyadaydımhocam kutusuundan cıkarıp getiririm onda sıkıntı yok bide ödedigin vergiyi alabiliyosun yüzde 10 180 euroya düşüyo bide moza r3 de vergi indirimiyle beraber 230 euroya düşüyo
50 euro fark var arada 50 euro daha verip r3 mü almak lazım sen neyi tercih edersinbiliyorum king ben de geçen ay almanyadaydım
Çöp olduğu için.
bilmem ki bende r5 var, pxn vd4 falan kaç lira ona bakmak lazım orda, idealo.de den bir bak. r3 daha iyi ama50 euro fark var arada 50 euro daha verip r3 mü almak lazım sen neyi tercih edersin
mozanın pedalları da daha iyivd4 demiyorum hocam pxn v10 ultra 180 euroya geliyor moza r3 ise tax free ile 250 euroya geliyor hocam 2 side manyetik güzel direksiyon setleri bence pxn in driveri daha kötü ama