Çözüldü✓ Bu Direksiyon Seti Neden Çok Ucuz

tamamdır iyi direksiyon dimi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


yakın zamanda almanyaya gideceğim 200 euroymuş fiyatıda iyi oldu
evet, r3 al ama benzer fiyattaysa bence. almanyadan getirirken zor olmaz umarım kutuları biraz büyük
 
evet, r3 al ama benzer fiyattaysa bence. almanyadan getirirken zor olmaz umarım kutuları biraz büyük
hocam kutusuundan cıkarıp getiririm onda sıkıntı yok bide ödedigin vergiyi alabiliyosun yüzde 10 180 euroya düşüyo bide moza r3 de vergi indirimiyle beraber 230 euroya düşüyo
 
vd4 demiyorum hocam pxn v10 ultra 180 euroya geliyor moza r3 ise tax free ile 250 euroya geliyor hocam 2 side manyetik güzel direksiyon setleri bence pxn in driveri daha kötü ama
 
vd4 demiyorum hocam pxn v10 ultra 180 euroya geliyor moza r3 ise tax free ile 250 euroya geliyor hocam 2 side manyetik güzel direksiyon setleri bence pxn in driveri daha kötü ama
mozanın pedalları da daha iyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

alabilirsin rampageden iyi her türlü
 
Geri
Top