Marginale
80+ Gold
- Katılım
- 11 Mart 2021
- Mesajlar
- 5,215
- Reaksiyon skoru
- 2,454
Kanka kişiye yollamadan ve iadeyi teslim alırken video çeksen seninde kanıtın olur ki arkadaşımda öyle yapmış ztn ve thhye gitmiş yapanda çocukmuş korkup yazdı işlem durdurulunca abi içini açtım sonra kapatamadım bozdum istersen sıfır parasını öderim lütfen davayı çek dedi arkadaş yine insaflı davranıp sadece ürünü geri yollama paramı onayla yeterli dedi. Tabii dolandırıcılığın 50 farklı yolu var ama süreci karşı tarafında istemeyeceği noktaya sokunca böyle vaz geçiyorlar genel olarak zaten.THH biraz zorlayıcı işlem bozmadan önce videosunu çek kargolarken sonra aç tekrar kargola bana da bozuk geldi de felan yani burada dolandırıclara taktik vermeyelim yani. Ben çok 2. elden ürün aldım Allaha şükür kimseyi dolandırmadım dolandırılmadım da. Hemde param güvende ve ya param güvende olmadan. 0 almak bence pahalıya kaçıyor temiz az kullanılmış olduktan sonra benim için kafi örneğim imzamdaki PSU 5700 TL ye aldım 0'ı 9k ve 1 ay kullanılmış dan kastımda 1 ay önce alınmış faturalı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Sahibinden uygulamasında Menu(3 çizgi) > Bana Özel > Yardım Merkezi > Canlı Yardım Merkezi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Kanka umursamazlar direkt thh git diyorlar otomatik onay süresi 3 gündü sanırım ama.Peki otomatik onaylanma süresi kaç gün ve ben sahibinden ile iletişime geçmek istesem nasıl geçebirim canlı destek benzeri bir sistemi var mı ?