🔥İndirim Asus Tuf A16 Ryzen Ai 7 260 RTX 5060 16 Ram 512 SSD 49999₺ (Peşin 9 Taksit)

Gençler benim kuzene laptop alacam 60k bütçesi var. Sizce arkadaşın dediği 5070'li gigabyte 60k fiyatı olan alınır mı?
 
Gençler benim kuzene laptop alacam 60k bütçesi var. Sizce arkadaşın dediği 5070'li gigabyte 60k fiyatı olan alınır mı?
85 w mış ekran kartı düşük watt ı 100w 115w tercih edilmesi daha doğru olur şu sıralar laptoplarda indirime giren baya oldu bence indirim beklenebilir belli bir model veremeyeceğini maalesef.
 
İşlemci olarak hangisi daha iyi birde f serisinin malzeme kalitesi farkı mı var?

Galiba işlemci farkı varmış sadece.
Dostum intel işlemcilerden uzak durmanı tavsiye ederim bunu amd fan boyu olarak söylemiyorum bende 10-9 ay önce HP victus 1028-nt vardı işlemcisi 14700hx idi yemin ederim 2 hafta da bir termal macun değişiyordum içini her seferinde tertemiz yapıyordum ona rağmen işlemci yük altına girince 80-90 derece altına inmiyordu oyunlarda genel olarak zaten 95-100 derece çalışıyordu habire throttle oluyordu 16x2 ram olmasına rağmen ekran kartı 50-60 derece üstüne çıkmadığı halde çileden çıkartıyordu beni turbo fan yapıyordum elektrikli süpürge gibi ses çıkarıyordu ona rağmen soğumuyordu bunun sebebini laptopu sattıktan sonra öğrendim işlemci mimari değişmemiş intel thread vs. Düşmemiş çok bilgili değilim ama amd doğru hamle yaptığı için çok ısınmıyormuş ki ben o işlemciye undervolt da yapmıştım throttlestop yazılımıyla yok HX intel işlemciler cehennem gibi deneyimi yerle bir ediyorlar amd işlemcili cihaz al masaüstü işlemciler de aynı şekil İNTEL yeni işlemci falan çıkardı 270k Plus ancak hâlâ deli gibi Watt çekiyorlar o yüzden intel kendine çeki düzen verene kadar işlemci almayın hele mobil bir cihaz asla almayın
 
Bu laptobu bir haftadır kullanıyorum, işlemcisi verimli, 90wh batarya çoğu laptopta yok ve bu işlemci ile çok uzun dayanıyor, ekranı 180 derece açılıyor. Ses kalitesi iyi. Ekran kalitesi parlaklık bir tık daha yüksek olsa iyi olabilirmiş. Klavye tek bölge rgb, hafif bir Laptop, 240w şarj aleti ile geliyor. Kapağı metal, tek elle açılıyor. Windows Hello destekli, Webcam kamera kapağı yok, Type C ile şarj olabiliyor, olumsuz gördüğüm tarafı fanlar devreye girerken anlık çok hafif tıkırtı sesi yapıyor, çoğu kişi duymaz bile.
 
Bu laptobu bir haftadır kullanıyorum, işlemcisi verimli, 90wh batarya çoğu laptopta yok ve bu işlemci ile çok uzun dayanıyor, ekranı 180 derece açılıyor. Ses kalitesi iyi. Ekran kalitesi parlaklık bir tık daha yüksek olsa iyi olabilirmiş. Klavye tek bölge rgb, hafif bir Laptop, 240w şarj aleti ile geliyor. Kapağı metal, tek elle açılıyor. Windows Hello destekli, Webcam kamera kapağı yok, Type C ile şarj olabiliyor, olumsuz gördüğüm tarafı fanlar devreye girerken anlık çok hafif tıkırtı sesi yapıyor, çoğu kişi duymaz bile.
oyun için nasıl sence cs valo tarzı oyunlar için
 
5000₺ kuponu var.
Güzel
 
Bence yeterli, ne beklediğinize bağlı.
CS2'de fps'ler nasıl hocam. Bir de oyun oynarken fan sesi kafa ütülüyor mu yoksa normal mi? İnternette gezinirken, video izlerken de fanlar devreye girmiyor ve sessiz ise gayet iyidir. Bir de bu anlık tıkırtı sesi herhalde geçici bir şey?
 
CS ve Valoda HX işlemciler kadar fps beklemeyin ama pil ömrü olarak çok iyidir onlara göre.
 
Valla bin kere övdük tuf a16 f16'yı. Hala daha bu bütçede başka bir seçenek soran arkadaşlara cevabım falan yok almıcaksanız almayın 😑
 
Geri
Top