Lıan Lı Vector V100mıx Mini Alınır mı??

Katılım
21 Ocak 2025
Mesajlar
77
Reaksiyon skoru
21
Bütçe
3000
bu kasa alınır mı??
elimde 6 7 yıllıkta olsa thermaltake fanlar var ve hala çok güzel halde çalışıyorlar
bütçem en fazla 3 olabilir eğer deyicekse az bişeyde çıkabilirim.
nakitte olabilir ama peşin fiyatına bonusa taksit olursa sevinirim
 
bu kasa alınır mı??
elimde 6 7 yıllıkta olsa thermaltake fanlar var ve hala çok güzel halde çalışıyorlar
bütçem en fazla 3 olabilir eğer deyicekse az bişeyde çıkabilirim.
nakitte olabilir ama peşin fiyatına bonusa taksit olursa sevinirim
Hocam sorun çıkarmıyorsa bence devam et tabi estetik açıdan uprage yapmak istiyorsan bence değer
 
Güzel kasa bende ya bunu alacağım ya o11d mini v2 modelini ikini elden alacağım eğer fanınız var ise boş kasa alıp takarsınız.
 
bu kasa alınır mı??
elimde 6 7 yıllıkta olsa thermaltake fanlar var ve hala çok güzel halde çalışıyorlar
bütçem en fazla 3 olabilir eğer deyicekse az bişeyde çıkabilirim.
nakitte olabilir ama peşin fiyatına bonusa taksit olursa sevinirim
Bu daha mantıklı. 4 adet fanlı
 
Hocam sorun çıkarmıyorsa bence devam et tabi estetik açıdan uprage yapmak istiyorsan bence değer
kasamın önü kapalı plastik kasa öok ısnınıyor usb potru güç tuşları bozuldu kasayı kabloları değdirerek açıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

fanlı fiyatı da aynı hocam öyle alın direk
Bu daha mantıklı. 4 adet fanlı
arada 800 lira fark var şuanlık fansız düşünüyorum çünkü rgb hoşuma gitmiyor daha sonrasında arctic fan alacağım öneriniz varmı fan için?
 
1782138541606.webp

fansızı gaming gecesinde 2.000den gitti. şuanki fiyat için 700 lira farkla değil 4 fan normalde 1 tane bile lian li fan alamazsın. 3kya fanlı olanı alman daha makul olur.

anakartının boyutuna uygun mu diye kontrol et mutlaka. bende e-atx anakart olduğu için e-atx olan büyüğünden aldım ve aşırı mutluyum bu kasaya sahip olduğum için
 
kasamın önü kapalı plastik kasa öok ısnınıyor usb potru güç tuşları bozuldu kasayı kabloları değdirerek açıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



arada 800 lira fark var şuanlık fansız düşünüyorum çünkü rgb hoşuma gitmiyor daha sonrasında arctic fan alacağım öneriniz varmı fan için?
 
kasamın önü kapalı plastik kasa öok ısnınıyor usb potru güç tuşları bozuldu kasayı kabloları değdirerek açıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



arada 800 lira fark var şuanlık fansız düşünüyorum çünkü rgb hoşuma gitmiyor daha sonrasında arctic fan alacağım öneriniz varmı fan için?
Benimde aynı cam var ısınıp kapanıyor pc o yüzden kasa değişiyorum.
 
Alıntıyı görüntüle
fansızı gaming gecesinde 2.000den gitti. şuanki fiyat için 700 lira farkla değil 4 fan normalde 1 tane bile lian li fan alamazsın. 3kya fanlı olanı alman daha makul olur.

anakartının boyutuna uygun mu diye kontrol et mutlaka. bende e-atx anakart olduğu için e-atx olan büyüğünden aldım ve aşırı mutluyum bu kasaya sahip olduğum için
fanların ışığı kapanıyormu acaba?
 
Bende ATX olanı var yani mini olmayanı aşırı derecede menunum ve kurulum için çok düşünülmüş kablo saklama yerleri çıkış yerleri gibi ve hem sessiz hem de inanılmaz iyi serin çalışıyor kasam
 
Bende ATX olanı var yani mini olmayanı aşırı derecede menunum ve kurulum için çok düşünülmüş kablo saklama yerleri çıkış yerleri gibi ve hem sessiz hem de inanılmaz iyi serin çalışıyor kasam
fanlı versiyonu sipariş verdim son bitane kalmış zaten .d stok bitti
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
fansızı gaming gecesinde 2.000den gitti. şuanki fiyat için 700 lira farkla değil 4 fan normalde 1 tane bile lian li fan alamazsın. 3kya fanlı olanı alman daha makul olur.

anakartının boyutuna uygun mu diye kontrol et mutlaka. bende e-atx anakart olduğu için e-atx olan büyüğünden aldım ve aşırı mutluyum bu kasaya sahip olduğum için
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

fanlı fiyatı da aynı hocam öyle alın direk
fikirleriniz için teşşekür ederim fanlı versiyonu aldım.
 
3-4 gün önce montajladım aşırı iyi kasa. kalitesini çok beğendim. ben fanlı olanını almıştım. kasa çok şık. arka kapak ön cam üst kapak hepsi kolaylıkla açılıyor. 3 fanlı sıvı soğutma ile kullanıcam üst kapak çok rahat açıldığı için radyatörü falanda temizlemesi çok kolay. kasanın kalite aşırı iyi (bana göre)
 
Geri
Top