Çözüldü✓ RTX 5060ti 16gb Satıp Hangi Modeli Tercih Etmeliyim?

gb55

80+
Katılım
22 Mayıs 2026
Mesajlar
22
Reaksiyon skoru
3
Bütçe
30000
Beyler selam, msi shadow 2x 5060ti 16gb modeli var sistemde. Üç beş sorun yaşayınca karttan sebep sıkıntı var diye düşünmüştüm ama ürün normal diyor garanti servisi. Yine de soğudum karttan resmen, 9070xt falan mı alsam diye düşünüyorum. Dümdüz cs 2 rocket league falan oynayan biriyim. Hikayeli oyunla falan işim yok. Nvidia mı Amd mi ikilemine düştüm yine.
 
DLSS ve FG ile bir işin yoksa amd saf güçte biraz daha f/p
 
DLSS ve FG ile bir işin yoksa amd saf güçte biraz daha f/p
6 aydır kart bende bir kere dlss fg açmadım, kurcalamadım bile kral :d cs çok sık oynuyorum 5060ti ve rx 9060xt kullandım ve cs 2 performansı berbat geldi bana Amd nin nedense baya kasıyor gibiydi oyun. Ondan kararsız kalıyorum.
 
bu iki oyun harici başka oyun yoksa sat amd geç işletim sisteminide CachyOS kur veya Linux mint bir sorun yaşamazsın
 
bu ili oyun harici başka oyun yoksa sat amd geç işletim sisteminide CachyOS kur veya Linux mint bir sorun yaşamazsın
Bu 5060ti a geçtiğimden beri sorunlar peşimi bırakmadı knk zaten bıktım vallahi. Amd sorunlu nvidia öyle böyle dediler aldım o günden beri uğraşıyorum :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5070 veya 9070xt geçilir
5000 serisi herhangi bir kart görmek istiyorum muyum emin değilim hocam xt modeli bütçeyi aşıyor gibi.
 
Bu 5060ti a geçtiğimden beri sorunlar peşimi bırakmadı knk zaten bıktım vallahi. Amd sorunlu nvidia öyle böyle dediler aldım o günden beri uğraşıyorum :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


5000 serisi herhangi bir kart görmek istiyorum muyum emin değilim hocam xt modeli bütçeyi aşıyor gibi.
sorun işlemci kaynaklı olmasın hocam , onu hiç kontrol ettiniz mi
 
Bu 5060ti a geçtiğimden beri sorunlar peşimi bırakmadı knk zaten bıktım vallahi. Amd sorunlu nvidia öyle böyle dediler aldım o günden beri uğraşıyorum :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


5000 serisi herhangi bir kart görmek istiyorum muyum emin değilim hocam xt modeli bütçeyi aşıyor gibi.
Linux kullan bir de öyle dene. Belki de sorun Windowstur. Sonra satıp satmamayı düşünürsün.
 
sorun işlemci kaynaklı olmasın hocam , onu hiç kontrol ettiniz mi
Kral forumda kim ne derse yaptım vallahi. İşlemci testleri yaptım, saatlerce rame yaptım, sistemdeki çoğu parçayı hem test ettim hem de bazılarını 2 bazılarını ise 3 kez değiştirdim ama bulamadım bir türlü. elimdeki üç beş hata kodu hariç alabildiğim bir uyarı da yok. Sorun yaşarkenki videolarım var sadece harici olarak.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Linux kullan bir de öyle dene. Belki de sorun Windowstur. Sonra satıp satmamayı düşünürsün.
Bakayım kral teşekkür ederim
 
Beyler selam, msi shadow 2x 5060ti 16gb modeli var sistemde. Üç beş sorun yaşayınca karttan sebep sıkıntı var diye düşünmüştüm ama ürün normal diyor garanti servisi. Yine de soğudum karttan resmen, 9070xt falan mı alsam diye düşünüyorum. Dümdüz cs 2 rocket league falan oynayan biriyim. Hikayeli oyunla falan işim yok. Nvidia mı Amd mi ikilemine düştüm yine.
sadece oyun oynucaksan 9070xt pulse
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: gb55
Geri
Top