Tam olarak sorun olarak gördüğünüz şey ne acabaBu kasayı bilgisayarcı montajladı ve soğutucuyu böyle takmış
Pardon fanın yeri yanlışmışTam olarak sorun olarak gördüğünüz şey ne acaba
bir şey bilmenede gerek yok elini uzatıp havayı soğutucunun nerden çekip, ittiğine baksan bile anlar ona göre takarsın.Şu kadar basit bi şeyi bile bilmeden işletme açacak özgüvene sahip olsam keşke.
Normalde diğer tarafa takılması lazım şimdi farkettim yani bişey öğrenmeden geçiyorlar bilgisayarcıyım diye dolaşıyorlarSoğutucu ters
Fanı söküp ön tarafa takın komple soğutucuyu sökmenize gerek yok sanırsamBu kasayı bilgisayarcı montajladı ve soğutucuyu böyle takmış
EvetNormalde diğer tarafa takılması lazım şimdi farkettim yani bişey öğrenmeden geçiyorlar bilgisayarcıyım diye dolaşıyorlar
İmkansız böyle bişiFanı söküp ön tarafa takın komple soğutucuyu sökmenize gerek yok sanırsam
soğutucunun ters takıldığı o fotoğraftan nasıl anladın asıl soru , jeton yeni düştü bende şimdi anladım ama o kadar yakından çekmişki anlamak zorŞu kadar basit bi şeyi bile bilmeden işletme açacak özgüvene sahip olsam keşke.
fotoğrafa çok yakından çekilmiş kasanın egzoz fanına yakın hava soğutma fanı takılmaz egzoz fanın dışarı verdiği havayı direk engeller egzoz fanı olmadan da soğumaz kasa , kasanın tamamını atsa daha rahat anlardık bende diyorum kasanın neden tek fanı var dedim sonraTam olarak sorun olarak gördüğünüz şey ne acaba