Hocam ona bende bakımda ssd yok sanırım onda haberin olsunBu gerçekten güzelmiş teşekkür ederim
Hocam ona bende bakımda ssd yok sanırım onda haberin olsunBu gerçekten güzelmiş teşekkür ederim
Evet gördüm 46ya çıkıyor biraz daha beklicez sanırım yada extra 512 ssd alırım kendim takarım daha ucuz olur 1tbye nazaranHocam ona bende bakımda ssd yok sanırım onda haberin olsun
Tamamdır tekrar sağolunçok afedersin görmemişim onu o zaman itopyadaki ataberk doğan ın sistemi daha makul oluyor ama dediğim gibi bence acele etme
Suan çoğu şeyin stogu bitmiş veya zam gelmiş 40 altina bi bu var gibiEvet gördüm 46ya çıkıyor biraz daha beklicez sanırım yada extra 512 ssd alırım kendim takarım daha ucuz olur 1tbye nazaran
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Tamamdır tekrar sağolun
Aklımda bulunduracağım teşekkür ederimintel sistemler geçen geçen hafta 37 38 bandında satılıyordu yinede sen bilirsin ve bunubilerek al intel sistemler amd ye kıyasla gelceğe yatırımlık sistemler değil yani yükseltme sınırlı yapılabiliyor